توربو شارژ دنا پلاس به پیشرانۀ 4 سیلندر متصل است که پشتیبانی قدرت 150 اسب بخار را انجام می دهد. خودروی دنا و دنا پلاس توسط شرکت اتومبیل سازی ایران خودرو در سال 1395 تولید و در سال 1396 به بازار عرضه شد. تغییرات قابل توجهی که این دو نسخه نسبت به یکدیگر دارند، از نظر قطعات چراغ جلو و عقب، داشتن جلو پنجره اسپرت، خطوط جانبی موجود بر روی درب ها، آپشن های جدید، دوربین عقب، داشتن ایربگ جانبی، کروز کنترل، سانروف و سیستم توربو با پیشرانه EF7 است. فروش توربو شارژ دنا پلاس در سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

چگونگی عملکرد توربو شارژ دنا پلاس

در ادامۀ متن بیشتر به اهمیت نصب توربو شارژ دنا پلاس می پردازیم و به کارگیری این قطعه توانسته چه تحولی در عملکرد این خودرو بوجود آورد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی فعالیت خود را در حوزۀ واردات، نصب و فروش انواع توربو شارژ آغاز نموده است و همواره آمادۀ ارائه هر گونه خدمات حرفه ای در این عرصه می باشد.

ویژگی مهمی که توربو شارژ دنا پلاس دارد، این است که گشتاور 215 نیوتن متر را فراهم نموده و خودرو در زمان حداکثر سرعت 205 کیلومتر بر ساعت دارای هیچ گونه لرزشی نمی باشد. به طور کلی توربو شارژ بر روی عملکرد موتور و افزایش بازدهی اتومبیل مؤثر است و به همین دلیل شرکت های خودروسازی تلاش نمودند از مزایای این قطعه در محصولات جدید خود بهره گیرند. با توجه به اینکه، قطعات توربو شارژ نیز دارای ساختار مکانیکی هستند، هر لحظه امکان آسیب دیدگی و نقص فنی برای آنها وجود دارد. لذا در صورت بروز کوچکترین اختلال در عملکرد آن، بایستی نسبت به تعمیر توربو شارژ دنا پلاس و بررسی وضعیت سلامت موتور موتور به مراکز تعمیر تخصصی مراجعه نمائید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت توربو شارژ دنا پلاس و مراجعۀ حضوری به فروشگاه توربو شارژ سیف الهی، می توانید با کارشناسان این مجموعۀ معتبر تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()