توربو شارژ توسط یک مکانیک سوئیسی در سال 1900 میلادی اختراع شد و به منظور بهود عملکرد موتورهای اتومبیل سواری و غیر سواری ساخته شده اند و  امروزه شاهد گسترش کاربرد دستگاه های توربو شارژ در خوزۀ خودروسازی در سراسر کشور می باشیم. به طور کلی به سیستم توربو شارژ، موتورهای سبک و کم حجم اطلاق می شود و در عین حال از جمله قدرتمندترین موتورهای موجود در بازار صنعت خودروسازی به شمار می روند که باعث افزایش راندمان کاری موتور اتومبیل هنگام حداکثر سرعت خود می باشد. با توجه به اینکه اکثر خودروها متأسفانه به قطعۀ توربو شارژ نمی باشند، جهت خرید و نصب توربو شارژ بر روی اتومبیل سواری و یا اسپرت خود می باشید، می توانید از خدمات فروشگاه توربو شارژ سیف الهی بهره گیرید. 

خرید و تعمیر انواع توربو شارژ

هدف کلی از نصب قطعۀ توربو شارژ در طراحی و ساخت موتور خودروهای سواری و اسپرت، تأمین کمبود اکسیژن مورد نیاز خودرو در زمان افزایش سرعت خودرو می باشد. به عبارتی هنگامی که فرد پدال گاز را فشار می دهد، میزان دور موتور به میزان 4500 دور در دقیقه ارتقاء پیدا کند، میل لنگ در هر ثانیه قادر به چرخش 75 دور می باشد که در این صورت سوپاپ هوا قادر به باز و بسته نمودن سوپاپ هوا در حدود 38 بار می باشد و افزایش سرعت باز و بسته شدن سوپاپ های هوا موجب می شود که اکسیژن کمتری به داخل سیلندرها وارد شود و این مسئله راندمان کاری موتور خودرو را کاهش می دهند. در این هنگام خرید و نصب توربو شارژ در مسیر موتور باعث افزایش سرعت و بازدهی اتومبیل گردد.

جهت راهنمایی و خرید توربو شارژ با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان فنی فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در زمینۀ تعمیرات و فروش توربو شارژ در ایران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشد.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()