توربو شارژ سمند نیز همچون هر قطعه توربو شارژ دیگری دارای کارکرد مشابه می باشد. باعث بهبود عملکرد اتومبیل سمند در جاده های هموار و سرعت بالای خودرو می شود. در صورت لزوم، رسیدگی نسبت به تعمیر و یا خرید توربو شارژ سمند یک ضرورت محسوب می گردد و باید توسط رانندگان در نظر گرفته شود. نیاز است که بدانید، هزینه های مرتبط به حمل و نقل، در صورت وارداتی بودن (هزینه های گمرکی و عوارض) در کنار کیفیت متریال تشکیل دهنده در قیمت توربو شارژ سمند تأثیرگذار هستند.

عوامل مؤثر در قیمت توربو شارژ سمند

فروشگاه توربو شارژ سنتر دارای سابقه طولانی در عرصه تأمین انواع توربو شارژ و متعلقات می باشند و بدین ترتیب در لیست محصولات خود، امکان خرید توربو شارژ سمند اصل را برای متقاضیان فراهم نموده‌اند. هنگام خرید توربو شارژ سمند، توجه به یک سری موارد می تواند به شما را در انتخاب و خرید محصول اورجینال و اصل کمک کند. اطمینان حاصل کنید که توربو شارژ سمند با نوع موتور سمند (مانند EF7 یا  XU7) سازگار باشد. مطالعه مشخصات فنی توربو و موتور الزامی است.

انتخاب برندهای معتبر و با سابقه در تولید توربو شارژ، کیفیت، دوام و عملکرد بهتر را تضمین می کند. از نظرات کاربران و نمرات معتبر استفاده کنید. در عین حال، بررسی کنید که پیش از خرید توربو شارژ سمند، تا چه فشاری می تواند کار کند و آیا این فشار برای موتور سمند مناسب است. البته قیمت توربو شارژ سمند نیز بر اساس چنین فاکتورهایی، می تواند متفاوت تعیین شود.

اگر قرار است از IC (Intercooler) استفاده شود، اطمینان حاصل کنید که اندازه و نوع آن مناسب توربو و موتور خودرو باشد. بهتر است تمام جوانب، پیش از خرید توربو شارژ سمند و هر ماشین دیگری مورد سنجش قرار گرفته شود. بررسی کنید که آیا نصب و راه‌اندازی توربو شارژ سمند به راحتی انجام می شود و آیا شما یا تکنسین شما مهارت لازم برای نصب آن را دارید.

درباره فروش توربو شارژ سمند : فروشگاه توربو شارژ سنتر

تجربه خرید توربو شارژ سمند را می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سنتر داشته باشید چون دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه فروش قطعات توربو شارژ و متعلقات مرتبط با آن می باشند. بروزترین قیمت توربو شارژ سمند را می توانید از طریق کادر فروش ما استعلام بگیرید. کارشناسان معمولاً از توربو شارژهای با ظرفیت مناسب با موتور EF7 یا موتور XU7  سمند استفاده می کنند. البته حداکثر فشار Boost را در محدوده 0.6 تا 1 بار (یا بیشتر بسته به نوع توربو) را تحمل می کند. هنگام خرید توربو شارژ سمند ، نیاز است که هر کدام از این موارد در نظر گرفته شود.

بررسی ویژگی های توربو شارژ سمند

معمولاً از نوع توربو شارژهای گازسوز استفاده می شود که با توجه به کارایی و فشار تولیدی، انتخاب می شود. قیمت توربو شارژ سمند مبنی بر مشخصات فنی که از آن پشتیبانی می کند، متفاوت در بازار عرضه می شود. در صورت تمایل به تعویض توربو شارژ سمند، آگاهی از جزئیات و به نوعی مشخصات فنی نقش بسزایی در انتخاب این قطعه خواهد داشت. سیستم های توربو نیاز به نگهداری منظم دارند، شامل تعویض روغن و بررسی تخصصی؛ این نکته مهمی است که باید به آن توجه شود.

فروش توربو شارژ سمند به دلیل افزایش راندمان و قدرت موتور این خودرو در بازار خودروسازی ایران مورد توجه قرار گرفته است. قیمت توربو شارژ سمند نسبت به داشتن کیفیت و عملکرد بالا قابل چشم‌پوشی است. با نصب توربو شارژ، قدرت موتور سمند به طور معمول بین 20 تا 40 درصد افزایش می یابد، تا حدود 150 تا 180 اسب بخار بستگی به نوع موتور. البته ارتباط مستقیم با نوع و توان خروجی موتور توربو شارژ سمند دارد. در برخی از مدل های فروش توربو شارژ سمند، با اضافه کردن IC (Intercooler) برای کاهش دما، به نوعی شرایط را برای بهبود کارایی موتور فراهم نموده‌اند. این چنین جهت سفارش دهی و خرید توربو شارژ سمند به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی توربو شارژ سنتر مراجعه کنید.

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 55774070

فکس : 55774070

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()