با پیشرفت در صنعت خودروسازی و تولید خودرو های متنوع انواع تایر ها تولید شدند تا مناسب برای اتومبیل‌ های مختلف باشند. امروزه شاهد تاسیس کارخانجات تایرسازی در سراسر جهان هستیم. تولید کنندگان تایر سعی می‌ کنند تا بتوانند علاوه بر تولید تایر های با کیفیت، عملکرد و ایمنی تایر را ارتقاء دهند. به همین دلیل از تکنولوژی‌ های جدید در تولید تایر ها استفاده می‌ شود. لاستیک توسان به عنوان قطعه مهم در این خودرو، باید عملکرد مناسبی را در زمان رانندگی داشته باشد. برای خرید لاستیک توسان با مراجعه به دفترچه راهنمایی خودرو و یا برچسب درج شده بر روی درب خودرو می‌ توانید از سایز استاندارد تایر مطلع شوید. ‌همچنین در خرید لاستیک توسان با دقت به اعداد و حروف درج شده بر روی تایر می‌ توانید اطلاعات لازم را به دست آورید. بر روی جداره تایر ها مواردی همچون تاریخ تولید، میزان فشار بار، میزان مقاومت حرارتی، تکنولوژی ساخت تایر، سایز تایر و غیره درج شده است که می‌ تواند اطلاعات لازم را برای خرید لاستیک توسان به شما ارائه کند.

خرید لاستیک توسان در سایز مناسب  

در خرید لاستیک توسان باید دقت کنید که لاستیک‌ ها دارای سایز های مختلف هستند و سایزی که برای خودروی شما تعریف شده است بهترین عملکرد را خواهد داشت. بنابراین نیاز است مطابق با سایز استاندارد لاستیک خودروی مورد نظر، خرید لاستیک‌ ها را انجام دهید. ابعاد تایر که در دفترچه راهنمای خودرو قرار گرفته، سایز تایر رادیال یا بایاس بودن تایر و قطر رینگ مشخص شده است. با داشتن چنین اطلاعاتی به سهولت می‌ توانید نسبت به خرید لاستیک توسان اقدام نمایید. با دقت در انتخاب برند می توانید تایری مطابق با نیاز هایتان را تهیه کنید. برای اطلاع از انواع تایر و بررسی مشخصات فنی و مقایسه قیمت ها به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید. این مجموعه یکی از بهترین مراکز فروش تایر در کشور است

لاستیک توسان و انتخاب تایر مناسب: مجموعه چرخ و یدک

عملکرد برخی از قطعات خودرو به صورتی است که افراد این تصور را دارند که این قطعات به راحتی و به صورت ساده کار می‌ کنند و تولید آنها به راحتی انجام گرفته و نیاز به نگهداری خاصی ندارند که لاستیک خودرو یکی از این قطعات می‌ باشد که این تصور درباره آن انجام می‌ گیرد. لاستیک‌ ها قطعات مهم و اصلی در خودرو هستند که ساختار پیچیده‌ ای دارند. لاستیک توسان یکی از اجزای خودروی توسان را تشکیل می‌ دهد و استفاده از لاستیک‌ های مرغوب موجب عملکرد بهتر خودرو ها می‌ شوند. یک تایر مرغوب دارای چسبندگی و کشش مناسبی است تا بتواند فرمان‌ پذیری خوبی را برای خودرو ایجاد کند. در صورتی که لاستیک توسان مناسبی را برای خودروی توسان تهیه کنید ، لاستیک‌ ها عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت و ایمنی بسیار بالایی را ایجاد می‌ کنند. برای خرید لاستیک توسان به سایز رینگ و قطر آن توجه داشته باشید تا بتوانید لاستیک متناسب با این خودرو را تهیه کنید. استفاده از لاستیک‌ توسان با سایز استاندارد برای خودرو موجب کارایی بهتر تایر می‌ شود.

خرید لاستیک توسان در انواع برند ها

 برند های مختلفی وجود دارد که می ‌توانید برای خرید لاستیک توسان در نظر بگیرید. هر تولید کننده‌ ای با استفاده از تجهیزات و مواد اولیه مختلف لاستیک ‌ها را به تولید رسانده است و به همین دلیل شاهد تفاوت در سطح کیفی محصولات تولید کنندگان مختلف هستیم. انواع برند های معتبر که می ‌توانید برای خرید لاستیک توسان در نظر بگیرید شامل لاستیک نکسن، لاستیک نانکن، لاستیک پیرلی، لاستیک میشلن، لاستیک ایران تایر، لاستیک بارز و غیره است. این تایر ها به دلیل کیفیت قابل قبولی که دارند فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند. برای خرید لاستیک توسان در نوع مرغوب و با کیفیت ، مرکز چرخ و یدک بهترین انتخاب است.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()