لاستیک سوناتا باید بر اساس مشخصات فنی تایر های خودرو های سوناتا تهیه شود. کمپانی هیوندا طراحی و تولید خودروی سوناتا را ارائه داده و برای لاستیک‌ های سوناتا در این خودرو، سایزی استاندارد را تعریف نموده است که باید متناسب با این سایز خرید لاستیک سوناتا را انجام داد. افرادی که قصد خرید لاستیک سوناتا را دارند باید به فاکتور های متعددی توجه کند تا بتوانند محصولی مناسب با مدل خودرو و شرایط رانندگی را تهیه نمایند. در فروشگاه چرخ و یدک انواع لاستیک‌ ها برای خودرو های مختلف ارائه می‌ شود و برای خرید لاستیک سوناتا انواع برند ها وجود دارد که می‌ توانید برند مورد نظر را به راحتی انتخاب کنید.

فاکتور های مهم در خرید لاستیک سوناتا

برای خرید لاستیک سوناتا یا هر خودروی دیگری نیاز است که به عوامل مهمی توجه کنید.

  •  اندازه لاستیک

اندازه لاستیک سوناتا بسیار مهم است و بر اساس مدل و سایز تایر فابریک باید تهیه شود. اطلاعات اندازه لاستیک برای هر خودرویی در دفترچه راهنمای خودرو درج شده است. بنابراین با مراجعه به دفترچه راهنما می‌ توانید ابعاد رینگ، نوع ساختار ، پهنای لاستیک و سایر اطلاعات را به دست آورید.

  • نوع لاستیک

 یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید لاستیک سوناتا نوع لاستیک می‌ باشد که بر اساس شرایط آب و هوایی باید انتخاب شود که در انواع تابستانی ، زمستانی و چهار فصل می‌ باشد.

  • دوام لاستیک

یکی از موارد مهم در خرید لاستیک سوناتا انتخاب لاستیکی با دوام است. برند های معتبر لاستیک‌ های با دوام‌ تری را دارند. معمولا لاستیک‌ های فابریک پس از ۵ تا ۶ سال از تاریخ تولیدشان باید تعویض شوند.

قیمت لاستیک سوناتا

در قیمت لاستیک سوناتا مواردی هستند که تاثیر گذار می‌ باشند به طور مثال برند، نوع و اندازه از عوامل تاثیر گذار در قیمت لاستیک سوناتا هستند.

در خرید لاستیک سوناتا باید به موارد مهمی دقت داشته باشید زیرا لاستیک تاثیر مستقیم بر عملکرد خودرو دارد و استفاده از یک لاستیک مناسب و ایمن بسیار مهم است. لاستیک‌ های سوناتا متناسب با سایز رینگ این خودرو در نظر گرفته شده‌ اند. در خرید لاستیک سوناتا و یا هر لاستیکی باید متناسب با ابعاد تایر استاندارد آن خودرو خریدتان را انجام دهید. در صورتی که اطلاعات لازم در این زمینه را ندارید ، می‌ توانید از کارشناسان فروش ما در این مجموعه راهنمایی دریافت کنید. برای خرید لاستیک سوناتا می‌ توانید از طریق سایت مجموعه چرخ‌ و یدک خریدتان را انجام دهید.

عوامل موثر در قیمت لاستیک سوناتا

در قیمت فروش لاستیک سوناتا عوامل مهمی موثر می‌ باشد که در ادامه به آن اشاره می‌ کنیم.

  • نوع و برند لاستیک

 از موارد مهم در قیمت لاستیک سوناتا نوع و برند لاستیک می‌ باشد و عملکرد و کیفیت تایر ها بسته به انتخاب شما می‌ باشد. بنابراین در صورتی که نوع لاستیک را در انواع تابستانی، زمستانی و چهار فصل انتخاب کنید و بر اساس تعیین برند قیمت‌ های مختلفی برای لاستیک سوناتا وجود خواهد داشت.

  • اندازه لاستیک

 یکی از مواردی که در قیمت لاستیک سوناتا موثر است، اندازه لاستیک است. لاستیک‌ های بزرگتر معمولا قیمت بالاتری را دارند. اندازه لاستیک بر اساس قطر و عرض آنها مشخص شده است. به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر در تولید لاستیک‌ های بزرگ ، قیمت آن نیز بالاتر خواهد.

  • دوام و کارایی

 دوام و کارایی از مهم‌ ترین مشخصات تایر ها است که هرچه تایر ها دارای دوام و کارایی بالاتری باشند، قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

  • وارداتی یا داخلی بودن تایر

 تایر های وارداتی به دلیل اینکه هزینه‌ های گمرک و حمل و نقل دارند قیمت آنها مقداری بالاتر می‌ باشد. با مشورت با کارشناسان ما در مجموعه.چرخ و یدک می‌ توانید بهترین خرید تایر سوناتا را انجام دهید.

 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()