طرح های خرید و فروش اقساطی بهمن به منظور سهولت در خرید محصولات این کمپانی خودروسازی به مشتریان پیشنهاد داده می شود. متأسفانه قیمت خودرو در سطح بازار به طرز غیرباورکردنی افزایش یافته است و این مسئله باعث گردیده، توان مالی افراد برای خرید نقدی کاهش پیدا کند. بنابراین ارائه پیشنهادات فروش اقساطی بهمن به افرادی که علاقه‌مند به خرید خودرو از میان خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، هاوال، بسترن، مزدا و ... هستند. اجازه پرداخت مبلغ خودرو را با شرایط پرداخت تدریجی و اقساط ماهیانه می دهد. مرکز دنیای خودرو متناسب با نوع فعالیتی که در زمینه فروش اقساطی خودرو انجام می دهند، می توانند در طرح فروش اقساطی بهمن به شما کمک کنند.

بررسی شرایط طرح فروش اقساطی بهمن

در همین راستا، در این جا به بررسی برخی از نکات مهم در معاملات خرید اقساطی بهمن خودرو اشاره می کنیم که عبارتند از:

  • اگر پیش‌پرداخت بیشتری توسط خریدار داده شود، ممکن است نرخ بهره کمتری دریافت کنید.
  • نوع وام (ثابت یا متغیر) نیز می تواند بر نرخ بهره خدمات فروش اقساطی گروه بهمن تأثیر بگذارد. وام‌ های با نرخ ثابت معمولاً نرخ بالاتری دارند.
  • گاهی اوقات مراکز فروش اقساطی خودرو پیشنهادات ویژه‌ای برای کاهش سود بهره به مشتریان ارائه می دهند. در نتیجه طرح خرید اقساطی بهمن می تواند با نرخ بهره متناسب یک موقعیت عالی به شمار رود.
  • معمولاً خودروهای نو دارای نرخ بهره کمتری نسبت به خودروهای دست‌دوم می باشند. این مسئله نیز بستگی به مراکز فروش اقساطی خودرو دارد.
  • برخی از وام‌دهندگان ممکن است هزینه های اضافی را به نرخ بهره اضافه کنند که باید به دقت بررسی شود و هنگام استفاده از طرح های فروش اقساطی بهمن، به چگونگی تأمین سرمایه اولیه و یا درآمد ماهیانه جهت تسویه اقساط توجه نمائید.

با توجه به این عوامل، تعیین نرخ بهره در فروش اقساطی محصولات بهمن یک فرآیند پیچیده است که نیاز به بررسی دقیق دارد.

 

شرکت خودروسازی گروه بهمن چندین سال است که در عرصه واردات، مونتاژ و تولید انواع خودروی سواری، کراس اوور و ... فعالیت می کنند. در لیست محصولات خود، اتومبیل های متعددی منجمله فیدلیتی، هاوال، بسترن، دیسپکت، دیگنیتی و ... را به فروش می رسانند. در حال حاضر، توسط برخی از مرکز فروش اقساطی خودرو، شاهد ارائه پیشنهادات طرح فروش اقساطی بهمن با شرایط منعطف هستیم. با مد نظر قرار دادن یک سری نکات مهم، می توانید تصمیم بهتری در خصوص خرید اقساطی گروه بهمن بگیرید و از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

بررسی و تحلیل خدمات فروش اقساطی بهمن

اگر به دنبال استفاده از طرح های پیشنهادی مراکز فروش اقساطی بهمن هستید، بایستی اطلاعات دقیق نسبت به شرایط داشته باشید. چرا که عوامل متعددی در انتخاب و استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو وجود دارند که اکثر افراد از آن آگاه نیستند. لذا در این جا تنها به صورت مختصر به برخی از این موارد اشاره می کنیم. به عنوان مثال، هزینه های ثبت‌نام، مالیات، و سایر هزینه کارهای اداری از جمله مواردی است که در ابتدا، خریدار بدان توجه نمی کند.

در عین حال، برخی از مراکز فروش اقساطی بهمن، خدمات گارانتی و پس از فروش نیز به مشتریان ارائه می دهند و این مسئله مهم است که در آینده به شما کمک می کند، نقص های فنی بوجود آمده برای اتومبیل خریداری شده را به سهولت مرتفع سازید. یکی از موارد مهم در خرید اقساطی بهمن و محصولات هر شرکت خودروسازی دیگری، مسئله زمان تحویل خودرو است.

زمان تحویل خودرو پس از پرداخت ‌های لازم را مشخص کنید و اطمینان حاصل کنید که زمان تحویل مناسب است. همچنین قوانین پرداخت زودهنگام و یا جریمه دیرکرد از سوی فروشنده بایستی به صورت شفاف تعیین شود و توسط طرفین مورد توافق قرار گیرد. قبل از نهایی کردن قرارداد فروش اقساطی بهمن، بهتر است تمامی گزینه‌ های پیش روی خود را مقایسه کنید و از مشاوره تخصصی کارشناسان مرکز دنیای خودرو استفاده کنید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 59
نمایش همه
علاقه مندی ها ()