همواره فروش لاستیک‌ های خودرو در اندازه ‌ها و مدل‌ های متفاوت صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با نوع نیاز شما در زمان رانندگی دارد، می‌ توانید مدل مناسب را انتخاب کنید. لازم است که بدانید، انتخاب برند معتبر و با کیفیت می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد و ایمنی خودرو داشته باشد. برندهای معروف معمولاً تست‌ های کیفیت بیشتری را پشت سر می‌گذارند. در نتیجه هنگام خرید لاستیک باید از اصالت آن اطمینان حاصل نمائید.  

رایج ترین مدل های لاستیک خودرو

در همین راستا، با آسودگی خاطر می توانید با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک، انواع لاستیک خودرو را به صورت اورجینال خریداری نمائید. در این جا شما را با برخی از رایج ترین مدل های لاستیک آشنا می کنیم که عبارتند از:

  • لاستیک چهارفصل: عمدتاً شرکت های لاستیک‌سازی به منظور تولید محصولات مقرون به‌صرفه، اقدام به تولید لاستیک چهارفصل یا همان تمام فصل نموده‌اند. این چنین متناسب با شرایط آب و هوایی مناطق معتدل و نسبتاً گرم و خشک می توانند نسبت به خرید لاستیک چهارفصل اقدام نمایند.
  • لاستیک زمستانه: جهت رانندگی در مناطق سردسیر می بایست خرید لاستیک خودرو را از میان تایرهای زمستانه انجام دهید چون مقاومت بالایی در برابر لغزندگی بر روی برف و یخ را فراهم می آورد.
  • لاستیک تابستانه: این نوع لاستیک ها نیز متناسب با شرایط آب و هوایی گرم و خشک طراحی شده است که تا بتواند قابلیت تحمل حرارت بالای این مناطق را داشته باشند.
  • لاستیک Crugen Premium: این مدل لاستیک برای خودروهای ون و SUV مناسب است و دارای عمر طولانی، عملکرد بالا در ترمزگیری و کارایی خوب در شرایط زمستانی است.
  • لاستیک Road Venture : طراحی این نوع لاستیک، برای خودروهای آفرود و چهار چرخ مناسب است و دارای عمر طولانی، عملکرد خوب در شرایط خشک و مرطوب و پایداری بالا در سرعت‌های بالا است.

 

اگر به دنبال تعویض لاستیک های اتومبیل خود هستید، مطالعه این مقاله به شما کمک می کند که بتوانید متناسب با  مدل خودرو و شرایط محیطی بهترین انتخاب خود را داشته باشید. لازم است که بدانید، فروش لاستیک خودرو در برندهای معتبر خارجی و همچنین ایرانی صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با توان مالی می توانید نسبت به خرید لاستیک ارزان و یا گران قیمت اقدام نمائید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در حوزه فروش لاستیک خودرو فعالیت دارند. این چنین بهتر می توانند شما را در انتخاب و خرید لاستیک تمام فصل، زمستانه، تابستانه، رادیال و بایاس راهنمایی کنند.

خرید لاستیک در برندهای معتبر

لازم است که بدانید، عمدتاً برندهای معتبر دارای عملکرد بالا هستند و به همین دلیل نسبت به دیگر تایرهای موجود از قیمت بیشتری برخوردار می باشند. در صورت نیاز به خرید لاستیک خودرو، همواره از اورجینال بودن تایرهای خارجی اطمینان حاصل نمائید. برخی از رایج‌ترین برندهای لاستیک در سطح بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لاستیک میشلن (Michelin): این برند به خاطر کیفیت بالا و عملکرد خوب در شرایط مختلف شناخته شده است.
  • لاستیک کومهو (Kumho): لاستیک های این برند معمولاً برای عملکرد در جاده و شرایط آب و هوایی مختلف مناسب است، لیکن راننده متناسب با شرایط محیطی، می بایست در انتخاب مدل و خرید لاستیک توجه نماید.
  • لاستیک نکسن (Nexen): این کمپانی معتبر، انواع لاستیک با ساختار متفاوت تولید و روانه بازار نموده‌اند که مناسب برای رانندگی در شرایط مختلف هستند.
  • لاستیک پیرلی Pirelli: محصولات ایران برند برای عملکرد بالا و ویژگی های اسپرت معروف هستند. در نتیجه جهت تأمین تایر خودروهای اسپرت و ورزشی، خرید لاستیک پیرلی را به شما پیشنهاد می دهیم.
  • هانکوک (Hankook): این برند نیز لاستیک های با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.

با توجه به موضوعات مذکور، جهت خرید لاستیک استاندارد و مناسب می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 50
نمایش همه
علاقه مندی ها ()