اگر لاستیک توسان به خوبی در شرایط سخت مانند برف، یخ و باران عملکرد مناسبی ندارد، احتمالاً مشخصات ساختاری و ظاهری لازم در این نوع لاستیک مشاهده نمی شود و راننده بایستی به دنبال تعویض لاستیک های خودرو باشد. بدین ترتیب خرید لاستیک توسان بایستی از میان تایرهای زمستانه صورت بپذیرد. فروشگاه چرخ و یدک در مدل و برندهای مختلف، اقدام به فروش لاستیک توسان می نمایند. بدین ترتیب رانندگان متناسب با شرایط محیطی و وضعیت جاده بایستی در انتخاب لاستیک توسان توجه نشان داد.

خرید لاستیک توسان با ساختار مناسب

برای تشخیص لاستیک های زمستانه از لاستیک های تابستانه باید به نکات متعددی توجه نمود تا راحت‌تر خرید لاستیک توسان را انجام دهید. عمدتاً انواع لاستیک زمستانه، از مواد خاصی تشکیل شده‌اند که در دماهای پایین دارای عملکرد خوبی هستند و مانع از آسیب دیدگی زودهنگام آن ها می شود. همچنین میزان عمق خطوط پروفیل یا همان شیارهای مندرج بر روی لاستیک نیز باید مناسب باشد تا لاستیک در شرایط آن آب و هوا (سرد و یخبندان، خشک و گرم) بهترین عملکرد را داشته باشد. خطوط پروفیل عمیق‌تر معمولاً در شرایط خشک بهتر عمل می کنند. نیاز به ذکر است که قیمت لاستیک توسان که فرد قصد خرید آن را دارد، مبتنی بر مشخصات فنی آن، متفاوت تعیین می گردد.

در حالت کلی، لاستیک های تابستانه باید از جنس و ترکیب مواد مناسبی ساخته شده باشند که در شرایط گرم و خشک عملکرد بهینه برای خودرو ارائه دهند. مواد با کیفیت و مقاوم در برابر سایش و گرما برای لاستیک های تابستانه حائز اهمیت است و می تواند عاملی مهم برای افزایش طول عمر آن گردد. جهت دریافت مشاوره تخصصی و همچنین خرید آنلاین لاستیک توسان و هر اتومبیل دیگری می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

در صورت تغییرات شدید در شرایط آب و هوایی، نیاز به تعویض لاستیک‌ های خودرو احساس می ‌شود. به عنوان مثال، در صورت تغییرات دمای شدید همچون برف، کولاک و یخبندان، نوع لاستیک توسان تأثیر مستقیم بر میزان چسبندگی خودرو در سطح جاده خواهد داشت. از این رو ممکن است، لاستیک ‌های فابریک و یا قدیمی خودروی توسان پاسخگو نباشد و نیاز به تعویض داشته باشند. در همین راستا، این مقاله را بیشتر به دلایل و ویژگی های مهم در انتخاب و خرید لاستیک توسان مناسب اختصاص داده‌ایم.

ویژگی های مناسب ترین لاستیک توسان

همانطور که می دانید، در صورت خرابی‌ ساختار اصلی، در لاستیک ‌ها مانند ترک خوردگی، شکستگی، گودال، پنچری، از بین رفتن لایه خارجی و... نیاز به تعویض فوری آن‌ها حس می ‌شود. راننده در اولین فرصت، با مشاهده لیست فروش لاستیک توسان، با مراجعه به مراکز معتبر عرضه لاستیک خودرو می توانند پس از دریافت مشاوره تخصصی، بهترین انتخاب خود را داشته باشند. از این رو متناسب با نیاز خودرو می توانید بهترین لاستیک توسان را متناسب با عوامل متعددی همچون شرایط آب و هوایی و همچنین وضعیت جاده خریداری کنید. با توجه به مطالب فوق، در انتخاب و خرید لاستیک توسان باید به موارد زیر توجه کنید:

ماده لاستیکی: کیفیت متریال به کار رفته در ساخت لاستیک، در انتخاب و کارایی آن حائز اهمیت است.

عمق خطوط پروفیل: هر چه میزان عمق خطوط و طرح گل بیشتر باشد، لاستیک بهتر می تواند آب سطح جاده را پراکنده سازد. فروش لاستیک توسان در مدل های زمستانه و تابستانه به خریدار کمک می کند که بتواند بهتر انتخاب خود را انجام دهد.

عملکرد در شرایط سخت: همواره نوع جاده تأثیر مستقیم در انتخاب مدل لاستیک دارد. در نتیجه هنگام خرید لاستیک توسان متناسب با جاده های شهری، انتخاب لاستیک رادیال گزینه مناسبی محسوب می گردد. لیکن انتخاب لاستیک آفرود برای تردد در طبیعت گزینه مناسبی می باشد.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()