افرادی که قصد خرید لاستیک اسپورتیج را دارند، بایستی اطلاعات اولیه نسبت به مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک کیا اسپورتیج داشته باشند. این مدل خودرو از جمله مدل های کراس اوور خارجی به شمار می رود که در بازار داخل، توسط شرکت کیا موتورز عرضه می شود. بسیاری از افراد اقدام به خرید این نوع دستگاه نموده اند و برخی از مواقع خواستار تعویض تایرهای قدیمی خودرو هستند. در این صورت به دنبال خرید لاستیک اسپورتیج با مشخصات فنی مناسب و استاندارد هستند. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از تأمین کنندگان لاستیک های خارجی و ایرانی، توانسته اند امکان خرید لاستیک اسپورتیج را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

انواع سایز لاستیک اسپورتیج

در این بخش شما را با رایج ترین سایزهای لاستیک اسپورتیج آشنا می سازیم، تا بدین وسیله متناسب با سایز رینگ های این خودرو، بهترین انتخاب خود را داشته باشید. در حال حاضر امکان انتخاب لاستیک اسپورتج در سایزهای 235/60r16، 225/60r17، 235/55r18 و ... فراهم می باشد. ضمن آنکه متناسب با رینگ سایز 19 می توانید اقدام به خرید لاستیک اسپورتیج با سایز 245/45r19 نمائید. بنابراین هنگام خرید لاستیک های یک خودرو، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی اتومبیل، سایز رینگ خودرو و همچنین شرایط محیطی و نوع جاده داشته باشید.

بنابراین جهت خرید لاستیک اسپورتیج می توانید لاستیک های معمولی و یا لاستیک آفرود را انتخاب نمائید. این در حالی است که شاهد تولید لاستیک با ساختار متفاوت منجمله رادیال، بایاس، بایاس مورب و ران فلت هستیم. در نتیجه زمان تعویض لاستیک های اسپورتیج بایستی به این نکتۀ مهم توجه و دقت کافی داشته باشید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاورۀ تخصصی می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک ارتباط برقرار کنید. قادر به استعلام قیمت فروش اینترنتی لاستیک  خواهید بود.

لاستیک اسپورتیج در سایزهای متفاوت قابل خریداری می باشد چون شرکت تولید کنندۀ این خودرو، توانسته اند موفق به ساخت خودروی اسپورتج با یک سری تغییرات جزئی در سال های متفاوت گردند. در همین راستا، هنگام خرید لاستیک اسپورتیج بایستی توجه و دقت کافی بر روی مشخصات فنی خودرو داشته باشید. هم اکنون متناسب با سایز رینگ متفاوت همچون 16، 17، 18و 19 می توانید مدل های مختلفی از لاستیک اسپورتج را خریداری نمائید. به عنوان مثال اگر خودروی اسپورتیج شما دارای رینگ با سایز 17 می باشد، می توانید منطبق لاستیک فابریک اسپورتیج اقدام به خرید تایر با سایز 225/60r17 نمائید. فروشگاه چرخ و یدک منطبق بر نیاز عموم مشتریان، توانسته اند در لیست محصولات خود، فروش لاستیک کیا اسپورتیج را داشته باشند.

خرید لاستیک اسپورتیج ارزان و با کیفیت

بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانند از میان محصولات موجود در فروشگاه و بازار، بهترین انتخاب خود را داشته باشند. از این رو قیمت لاستیک اسپورتیج بر اساس شاخص های متعددی همچون مشخصات فنی آن و برند تعیین می گردد. بنابراین در سطح بازار امکان خرید لاستیک اسپورتیج ارزان و همچنین گران قیمت وجود دارد. از میان برندهای موجود، می توانید بهترین انتخاب خود را از میان لاستیک های دانلوپ، پیرلی، میشلن، بریجستون، نکسن، نانکن و .... داشته باشید. با این تفاسیر، مبتنی بر مشخصات فنی تیپ های متفاوت کیا اسپورتیج می توانید بهترین انتخاب لاستیک سواری را داشته باشید.

بدیهی است، با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، مناسب ترین لاستیک را برای خودروهای اسپورتیج خریداری نمائید. متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، امکان خرید لاستیک اسپورتیج تمام فصل، تابستانه و زمستانه وجود دارد. بنابراین تأکید بر این موضوع مهم داریم که بایستی اطلاعات جامعی نسبت به ویژگی و مفاهیم ارقام و حروف لاتین مندرج بر روی لاستیک داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و در نهایت خرید آنلاین لاستیک اسپورتیج با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 71 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()