در این پست شما را با مهمترین نکات در حوزۀ خرید و فروش اقساطی خودرو آشنا می سازیم چون نقش بسزایی بر روی انتخاب افراد خواهد داشت. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل به خرید خودرو را به صورت اقساطی دارید، تا انتهای پست ما را همراهی کنید. متناسب با نوع فعالیتی که مراکز فروش اقساطی ایران خودرو انجام می دهند، شرایط متفاوتی به مشتریان پیشنهاد داده می شود. از مسائل مهمی که هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  بایستی در نظر گرفته شود، می توان به بررسی شرایط پیشنهادی اشاره نمود. فروش اقساطی ایران خودرو توسط برخی از مراکز و نمایشگاه های فروش خودرو صورت می پذیرد و مجموعۀ آرشا خودرو جزء این دسته از مراکزی است که توانسته اند شرایط بهتری را پیش روی افراد قرار دهند.

جدیدترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

یکی از موارد مهم و اساسی در خدمات فروش اقساطی ایران خودرو، افزایش تعداد اقساط، می تواند باعث افزایش سود بازپرداخت خودرو گردد. بنابراین متناسب با شرایطی که در اختیار دارید، می توانید بهترین شرایط را برای  خرید اقساطی ایران خودرو در نظر بگیرید. یکی از حقایق مهمی که افراد بایستی در زمان خرید اقساطی خودرو در نظر بگیرند، تعداد اقساط و زمان تحویل خودرو می باشد. امروزه بیشتر افراد خواستار استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط تحویل فوری اتومبیل می باشند.

عمدتاً شرکت های خودروسازی، در صورت ارائه خدمات فروش اقساطی، زمان تحویل خودرو را پس از گذشت چند ماه و یا تسویۀ کامل مبلغ خودرو، در نظر می گیرند. این در حالی است که مراکز فروش اقساطی همچون گروه آرشا خودرو قادر به فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط تحویل آنی می باشند و تنها پس از گذشت مدت زمان کوتاه، پس از عقد قرارداد می توانند اتومبیل خریداری شده را تحویل بگیرند.

 شماره های تماس:  02148000998  

  آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()