متأسفانه، در سطح بازار شاهد نوسان قیمت خودرو هستیم. از آنجایی که بسیاری از افراد طرفدار خودروهای هایما S5  و S7 هستند، ترجیح بر این دارند، تا از خدمات فروش اقساطی هایما، برای خرید این خودرو استفاده نمایند. در نتیجه متناسب با موقعیتی که با آن رو به رو هستید، می توانید از شرایط پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید. این دسته از افراد متناسب با تصوری که دارند، از خدمات فروش اقساطی هایما  ، برای مالکیت خودرو برنامه ریزی می کنند. این چنین متناسب با وضعیت مالی که با آن رو به رو هستند، می توانند برای خرید اقساطی هایما اقدام نمایند. جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی هایما، می توانید با مشاوران فروش مجموعه دنیای خودرو تماس گرفته و مشورت نمائید.

فروش اقساطی هایما با اقساط بلند مدت

چنانچه به دنبال استفاده از شرایط فروش اقساطی هایما با اقساط بلند مدت هستید، بایستی از این موضوع مهم مطلع باشید که میزان سود بازپرداخت اقساط افزایش پیدا می کند. با این وجود، به طور سالیانه شاهد افزایش چند برابری قیمت خودرو و همچنین تورم سالیانه هستیم. به همین دلیل تمایل اکثر افراد به سمت و سوی خرید اقساطی خودرو گرایش پیدا کرده است. بنابراین بر این موضوع مهم تأکید داریم که مراکز فروش اقساطی هایما و سایر محصولاتی که عرضه می شوند، می تواند مسیر را برای خرید اتومبیل شخصی اتان هموار سازد.

امروزه بسیاری از افراد به ارزش واقعی استفاده از خدمات فروش اقساطی هایما و دیگر محصولات موجود در بازار پی برده اند. این چنین توانسته اند به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه کنند. علاوه بر آنکه قادر به استفاده از خودرو، پیش از تسویۀ کامل اقساط خواهند بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید اقساطی هایما اس 5 و اس 7 می توانید با واحد فروش مجموعه دنیای خودرو در ارتباط باشید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()