لاستیک سانتافه را می توانید از طریق مراکز فروش لاستیک خریداری نمائید. خودروی سانتافه در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار جهانی شده است. در حال حاضر بسیاری از افراد این خودروی شاسی بلند را در اختیار دارند. از آنجایی که لاستیک از قطعات مصرفی اتومبیل محسوب می گردد، هنگام تعویض  لاستیک سانتافه بایستی یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. سایز رینگ خودرو، شرایط آب و هوایی و نوع جاده تنها برخی از موارد مهمی هستند که بایستی در زمان خرید لاستیک سانتافه، از سوی خریدار در نظر گرفته شوند. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در عرصۀ فروش لاستیک خودرو، توانسته اند محصولات با کیفیتی را در لیست محصولات خود به مشتریان پیشنهاد دهند.

خرید لاستیک سانتافه برای رینگ های 18 و 19

این چنین مبتنی بر مدل خودرو، می توانید سایز مناسبی از لاستیک رادیال سانتافه را انتخاب نمائید. امکان خرید لاستیک زمستان، تابستانی و همچنین تمام فصل برای اتومبیل سانتافه فراهم می باشد. خودروی سانتافه دارای محور محرک دو دیفرانسیل، گیربکس 6 دنده اتومات با شیفت لاک است که دارای پیشرانه 4 سیلندر جی دی آی می باشد. عمدتاً مالکین اتومبیل سانتافه بر اساس سایز رینگ خودرو، می توانند لاستیک سانتافه را متناسب با رینگ های 18 و 19 اینچی در مدل های 235/60R18 و 235/55R19 انتخاب نمایند.

از پرسش های متداولی که افراد هنگام خرید لاستیک سانتافه با آن رو به رو می شوند، کارایی و عملکرد لاستیک را چگونگی می توان تشخیص داد. اجازه دهید، به این مطلب مهم اشاره کنیم، بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک فابریک خودرو، به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر انتخاب خود را انجام دهید. به عبارتی متناسب با شرایط محیطی و نوع جاده، در نهایت مناسب ترین سایز و مدل لاستیک سانتافه را می توانید خریداری نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش لاستیک سانتافه همراه با گارانتی شرکتی می توانید به مرکز  فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

اتومبیل هیوندای سانتافه در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار شده است. این چنین هنگام خرید لاستیک سانتافه، بایستی مشخصات فنی تایرهای فابریک اتومبیل را مد نظر قرار دهید. اتومبیل سانتافه جزء خودروهای فول آپشن محسوب می گردد و افراد زیادی مالک چنین اتومبیلی هستند. با توجه به اینکه عوامل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا راننده به دنبال تعویض لاستیک های خودرو باشد. هم اکنون بر این موضوع مهم تأکید داریم که نگاهی دقیق بر مشخصات فنی محصولات موجود در بازار داشته باشید. در نهایت بتوانید مناسب ترین سایز لاستیک سانتافه را خریداری نمائید.فروشگاه چرخ و یدک، توانسته اند امکان خرید لاستیک سانتافه را از میان برندهای خارجی و ایرانی فراهم نموده اند. این چنین با اطمینان خاطر می توانید بهترین محصول را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

خرید لاستیک سانتافه بر اساس کاربرد خودرو

همانطور که می دانید، نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد و به همین دلیل، همواره انتخاب نوع لاستیک برای رانندگان حائز اهمیت می باشد. چرا که تولید لاستیک بر اساس نوع ساختار، کاربرد و شرایط محیطی در دسته بندی متفاوت قرار گرفته می شوند. در نتیجه صرف نظر از سایز رینگ، بایستی چنین موارد مهمی را در نظر بگیرید. در نتیجه هگام خرید لاستیک سانتافه، انتخاب خود را می توانید از میان لاستیک های رادیال، بایاس مورب، بایاس کمربندی و همچنین ران فلت داشته باشید.

در نتیجه بایستی تمام جوانب را سنجیده و در نهایت، بهترین انتخاب مدل و سایز لاستیک سانتافه را داشته باشید. لازم به ذکر است که لاستیک سانتافه و سایر خودروها نیز بر اساس نوع کاربرد در دسته بندی متفاوت قرار گرفته می شوند. به عبارتی جهت استفاده از اتومبیل سانتافه در امور طبیعت گردی، می توانید نسبت به خرید لاستیک آفرود سانتافه اقدام نمائید. در نتیجه لاستیک رادیال معمولی نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در نتیجه همواره پیش از خرید لاستیک سانتافه بایستی با افراد متخصص در حوزۀ فروش لاستیک مشورت نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()