به طور کلی، فروش اینترنتی لاستیک در راستای پیشرفت تکنولوژی و گسترش بستر اینترنت در اقصی نقاط جهان راه اندازی شده است. این چنین مراکز فروش حضوری لاستیک، با راه اندازی وب سایت فروشگاهی، می توانند بهترین شرایط را برای فروش اینترنتی لاستیک فراهم آورند. با توجه به تنوع برند و مدل های لاستیک موجود در بازار، خرید لاستیک به صورت حضوری می تواند زمانبر باشد، لیکن با مراجعه به مراکز فروش اینترنتی لاستیک، بدون محدودیت زمانی و مکانی، می توانید دسترسی به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید.

فروشگاه چرخ و یدک از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش لاستیک به شمار می روند که توانسته اند موفق به ارائه خدمات  فروش اینترنتی لاستیک گردند.

فروش اینترنتی لاستیک خودرو با شرایط ویژه

هم اکنون متناسب با مدل خودرو و لاستیک های فابریک آن، می توانید نسبت به خرید تایرهای جدید از طریق مراکز فروش اینترنتی لاستیک اقدام نمائید. از دیگر مزیت های ارائه چنین خدماتی می توان دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات و همچنین مشورت با کارشناسان فروش به صورت آنلاین اشاره نمود. در ضمن خدمات فروش اینترنتی لاستیک، به خریداران امکان مقایسه قیمت و مشخصات فنی انواع لاستیک را می دهد. در نتیجه فرد راحت تر می تواند اتومبیل مورد پسند خود را انتخاب نماید.

معمولاً در مراکز خرید لاستیک ، می توانید شاهد تفکیک پذیری لاستیک های خودرو بر اساس نوع ساخت، کاربرد، شرایط محیطی، مدل خودرو و برند باشید. این چنین، از میان محصولات موجود در فروشگاه، به سهولت می توانید لاستیک رادیال متناسب با مدل خودرو خریداری نمائید. از دیگر مزیت های ارائه خدمات فروش اینترنتی لاستیک، می توان به استعلام قیمت روز انواع لاستیک خارجی و ایرانی اشاره نمود. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک چندین دهه است که فعالیت خود را در زمینۀ واردات و فروش لاستیک خودرو آغاز نموده است. این چنین می توانند بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کنند.

فروش اینترنتی لاستیک تنها از طریق راه اندازی وب سایت فروشگاهی قابل انجام می باشد. در دهۀ اخیر شاهد گسترش فعالیت مراکز فروش اینترنتی لاستیک هستیم چون شاهد توسعۀ بستر اینترنت در سراسر کشور ایران هستیم. این چنین مراکز فروش لاستیک، متناسب با نوع فعالیت و محصولاتی که به بازار عرضه می کنند، می توانند با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، بهترین شرایط را پیش روی مشتریان قرار دهند. این چنین، متناسب با مدل خودرو، قادر به انتخاب لاستیک استاندارد خواهید بود.

امروزه بر تعدد مراکز  فروش اینترنتی لاستیک افزوده شده است و روزانه بسیاری از افراد نسبت به خرید لاستیک به صورت آنلاین اقدام می نمایند. فروشگاه چرخ و یدک سال های متوالی است که با افتتاح وب سایت رسمی، توانسته اند امکانات لازم برای ارائه خدمات فروش اینترنتی لاستیک را فراهم آورند.

مزیت فروش اینترنتی لاستیک

اگر در پی تعویض لاستیک های قدیمی خودرو هستید، با مراجعه به مراکز  فروش لاستیک ، می توانید دسترسی به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید. پس از بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات موجود و مشاهدۀ قیمت برندهای مختلف لاستیک، در نهایت می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی، نسبت به خرید آنلاین لاستیک خودرو اقدام نمائید. در دسته بندی اصلی فروش اینترنتی لاستیک می توانید لاستیک های رادیال، لاستیک بایاس، لاستیک ران فلت، لاستیک تمام فصل، لاستیک تابستانه، لاستیک زمستانه، لاستیک معمولی و لاستیک آفرود را ملاحظه نمائید.

با این تفاسیر، خریداران با استفاده از امکان فیلتر، می توانند مبتنی بر مدل خودرو و سایر شرایط پیشنهادی و مورد نظر خود، نسبت به خرید لاستیک اقدام نمایند. با گسترش مراکز فروش اینترنتی لاستیک در ایران، شرایط برای ساکنین مناطق مختلف و شهرستان ها، جهت خرید لاستیک های خارجی اورجینال و با کیفیت همراه با گارانتی معتبر فراهم شده است. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدۀ محصولات جدید می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()