نکات متعددی در زمینۀ فروش لاستیک وجود دارد و به همین دلیل، این مقاله را به این موضوع مهم اختصاص داده ایم. از آنجایی که لاستیک از قطعات مصرفی اتومبیل محسوب می گردد، با وجود تنوع بالای برند و مدل تایر در سطح بازار، برای افراد مبتدی که دارای تجربۀ خرید لاستیک خودرو نمی باشد، می تواند آنها را دچار چالش کند. در صنعت لاستیک سازی، تولید تایر بر اساس جداول مخصوص در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه شاهد فروش لاستیک در دسته بندی متفاوت از نوع ساخت، کاربرد و شرایط محیطی هستیم. در همین راستا، کارشناسان ما در فروشگاه چرخ و یدک، این مقالۀ کوتاه را برای معرفی انواع لاستیک خودرو فراهم نموده اند.

فروش لاستیک خودرو بر اساس نوع ساختار

تولید لاستیک خودرو از نظر نوع ساختار شامل دسته بندی متفاوت منجمله لاستیک رادیال، لاستیک بایاس مورب، لاستیک بایاس کمربندی و لاستیک ران فلت می باشند. این چنین متناسب با موقعیتی از اتومبیل استفاده می نمائید، از میان لیست فروش لاستیک، بهترین مدل را می توانید سفارش دهید. فروش لاستیک بر اساس نوع کاربری شامل دسته بندی لاستیک های معمولی و آفرود می باشد. البته تولید کنندگان توانسته اند موفق به تولید لاستیک همه جا رو نیز گردند. این چنین متناسب با شرایط محیطی و همچنین نوع جاده، بهترین لاستیک خودرو را از میان برندهای ایرانی و خارجی خریداری نمائید.

فروش لاستیک از نوع معمولی و تمام فصل بیشتر از سوی خریداران استقبال می شود چون صرفۀ اقتصادی و همچنین کاربری گسترده ای دارد. البته فروش لاستیک آفرود باعث گردیده تا علاقه مندان به طبیعت گردی بتوانند با آسودگی خاطر با اتومبیل شخصی خود، به مناطق صعب العبور همچون جنگل و بیابان مراجعه نمایند. در نتیجه جهت خرید لاستیک می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید.

فروش لاستیک در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و این چنین مالکین خودروهای سبک، سنگین و باری می توانند بهترین لاستیک را برای اتومبیل خود خریداری نمایند. از دسته بندی های اصلی فروش لاستیک خودرو می توان به تایرهای رادیال، بایاس و ران فلت اشاره نمود. البته تولید لاستیک بایاس در مدل های مورب و کمربندی صورت می پذیرد. از مزایای فروش لاستیک ران فلت می توان به این نکته اشاره نمود، که این مدل لاستیک در حالت پنچری با بیشینه سرعت 80 کیلومتر بر ساعت، همچنان راننده می تواند به رانندگی خود ادامه دهد و صدمات شدید بر خوردو وارد نمی شود. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در عرصۀ فروش لاستیک ارزان توانسته اند محصولات با کیفیتی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. این چنین مالکین خودرو، متناسب با مدل اتومبیلی که در اختیار دارند، می توانند کاربردی ترین نوع لاستیک را خریداری نمایند.

فروش لاستیک در برندهای متفاوت

فروش لاستیک بر اساس شرایط محیطی و جوی عبارتند از لاستیک های زمستانه، تابستانه و چهار فصل صورت می پذیرد. این چنین متناسب با شرایط محیطی می توانید بهترین لاستیک را انتخاب نمائید. معمولاً فروش لاستیک تمام فصل بیشتر از سوی افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود چون دارای صرفۀ اقتصادی است و متناسب با منطقۀ جغرافیایی معمولی، می تواند بهترین گزینه محسوب گردد.

 فروش اینترنتی لاستیک در برندهای متفاوت داخلی و خارجی صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی، توان مالی و مدل خودرو قادر به خرید لاستیک استاندارد و با کیفیت خواهید بود. از اجزای اصلی لاستیک، می توان به قطعات طوقه، بدنه، تسمه، آج، لایه های پلی استر اضافی و دیواره جانبی اشاره نمود. کیفیت متریال به کار رفته در هر بخش از قسمت های لاستیک بر روی دوام و طول عمر آن تأثیر می گذارد. به همین دلیل بایستی در زمان خرید لاستیک، بایستی نوع ساختار و تکنولوژی به کار رفته در آن را بررسی نمائید. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک که در حوزۀ فروش لاستیک فعالیت می کنند، می توانند بهترین تایر را تهیه نمایند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 172
نمایش همه
علاقه مندی ها ()