اتومبیل اسپورتیج به عنوان یکی از خودروهای وارداتی است که در ایران توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدیهی است، در لیست تایرهای موجود در بازار، می توانید به سهولت اقدام به خرید لاستیک اسپورتیج در برندهای متفاوت نمائید. اگر تا کنون تجربۀ خرید لاستیک خودرو را داشته باشید، قطعاً با تنوع مدل و سایز لاستیک رو به رو خواهید شد. این مسئله می تواند سردرگمی خریدار را در انتخاب لاستیک اسپورتیج و هر اتومبیل دیگر بیشتر نماید. در حال حاضر جهت مشورت و کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در خصوص چگونگی انتخاب و خرید لاستیک اپتیما و لاستیک اسپورتیج می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید.

خرید لاستیک اسپورتیج بر اساس سایز رینگ

به دلایل مختلف همچون تصادف، تعویض فصول سال و نوع جاده ممکن است راننده به دنبال تعویض لاستیک های اسپورتیج باشد. در این صورت، بایستی تمام شرایط و به نوعی مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک های فابریک اتومبیل را در نظر بگیرند. خودروی اسپورتیج با رینگ های 16، 17 و 18 تولید و روانۀ بازار شده اند. در نتیجه افرادی که در صدد برای انتخاب و خرید لاستیک اسپورتیج هستند، بایستی این نکتۀ مهم را مد نظر قرار دهند.

اجزای اصلی خودرو عبارتند از آج، دیواره جانبی، لایه های تسمه، بدنه و طوقه می باشند. نحوۀ قرارگیری و نوع متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نقش بسزایی بر روی طول عمر لاستیک خودرو خواهد داشت. بنابراین هنگام تعویض لاستیک اسپورتیج بایستی به نوع ساختار تایر توجه داشته باشید. همانطور که می دانید بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار خواهد بود و به دلیل ایجاد ارتباط مستقیم با سطح جاده، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. نوع تایر می تواند بر روی میزان چسبندگی تایر با سطح جاده تأثیر بگذارد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و مشاهده قیمت خرید لاستیک اپتیما و لاستیک اسپورتیج می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

لاستیک اسپورتیج را می توانید از طریق برخی از مراکز عرضۀ لاستیک خودرو تهیه نمائید. تایر از قطعات مهم خودرو محسوب می گردد چون عامل اصلی ایجاد ارتباط میان خودرو و جاده می باشد. لاستیک از جمله قطعات مصرفی اتومبیل محسوب می گردد و در گذر زمان دچار فرسودگی می شود. به دنبال این اتفاق، راننده به دنبال تعویض و خرید لاستیک اسپورتیج خواهد بود. داشتن طرح گل، شیار و آج بر روی لاستیک خودرو ضرورت دارد و نقش پر رنگ در میزان چسبندگی تایر با سطح جاده خواهد داشت. فروشگاه چرخ و یدک با آگاهی نسبت به چنین موضوعاتی، در صنعت فروش لاستیک خودرو سرمایه گذاری نموده اند و توانسته اند امکان خرید لاستیک اسپورتیج را برای عموم مشتریان فراهم سازند.

خرید لاستیک رادیال اسپورتیج

اعداد و حروف متعددی بر روی لاستیک خودرو درج می شود، که به عنوان مشخصات فنی اتومبیل محسوب می گردد. در نتیجه افرادی که در صدد برای تعویض لاستیک های اسپورتج هستند، بایستی نسبت به مفاهیم آنها مطلع باشند. در این صورت، راحت تر می توانند انتخاب لاستیک جدید را برای اتومبیل خود انجام دهند. هم اکنون امکان خرید لاستیک اسپورتیج از میان لاستیک های بایاس و رادیال وجود دارد. هر کدام از این دسته بندی ها، دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشند و از نتایج پیشرفت تکنولوژی محسوب می گردد.

بیشترین سهم بازار، به لاستیک های رادیال تعلق دارد چون دارای طول عمر بالا و همچنین مقاومت غلتشی اندکی می باشد. در نتیجه شرایط را برای کاهش مصرف سوخت و همچنین افزایش بازدهی خودرو فراهم می آورد. در صورت تمایل به خرید لاستیک اسپورتیج از نوع رادیال، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. در این صورت متناسب با سایز رینگ اتومبیل و مشخصات فنی که می تواند داشته باشد، بهترین سایز و مدل لاستیک را انتخاب نمائید.

    فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()