فروشگاه کاسپین تایر به عنوان یکی از تأمین کنندگان و فروشندگان لاستیک های جنگی در بازار، توانسته اند بخش قابل توجهی از نیاز بازار را برآورده نمایند. لاستیک جنگی با عنوان لاستیک های آفرود و آنرود در بازار شناخته می شوند. فروش لاستیک جنگی از نظر نوع ساختار در دو دسته بندی اصلی رادیال و بایاس صورت می گیرد. بنابراین افرادی که علاقه مندی خاصی به طبیعت گردی با ماشین شخصی خود را دارند، بایستی اطلاعات ابتدایی و یا جامع در خصوص ویژگی های لاستیک جنگی یا همان آفرود داشته باشند. تفاوت قابل توجهی میان طراحی لاستیک رادیال جنگی و یا لاستیک بایاس جنگی وجود دارد. بنابراین متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه و نوع جاده ای که قصد رانندگی در آن را دارید، می توانید با کارشناسان فروش کاسپین تایر مشورت نمائید.

نکات ارزشمند برای خرید لاستیک جنگی

اجازه دهید، به طور مختصر به این موضوع مهم اشاره نمائیم، که لاستیک جنگی از نوع رادیال، سازگاری بیشتری با جاده های گل و لای و جنگل دارد. این در حالی است، لاستیک جنگی با ساختار بایاس بیشتر سازگاری با شرایط شنزار و بیابانی دارد. بنابراین هنگام خرید لاستیک جنگی، بایستی نسبت به منطقه ای که قصد استفاده از اتومبیل را دارید، اشراف داشته باشید. سهل انگاری نسبت به انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل، می تواند برای شما دردسر و خطرات جدی مالی و جانی به دنبال داشته باشد.

به عبارتی فاکتورهای مهمی منجمله ارتفاع و میزان تراکم آج، ارتقاع شیارهای طرح گل لایۀ خارجی لاستیک، سایز لاستیک، نوع ساختار، توان تحمل حداکثر سرعت، بار و حرارت در انتخاب و خرید لاستیک جنگی بسیار حائز اهمیت می باشند. به طور کلی با انتخاب بهترین لاستیک جنگی یا لاستیک آفرود، می توانید لحظات هیجان انگیزی را برای خود و سرنشینان خودرو فراهم آورید. در صورت تمایل به خرید لاستیک آفرود  می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

لاستیک جنگی در یک دسته بندی متفاوت توسط فروشندگان لاستیک خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد مسافرت و طبیعت گردی حرفه ای را با اتومبیل خود دارید، بایستی لاستیک های فابریک اتومبیل را با لاستیک های جنگی یا آفرود تعویض کنید. چرا که شرایط محیطی و نوع جاده ای که اتومبیل از آنها عبور می کند، دارای تفاوت های قابل توجهی نسبت به جاده آسفالت می باشد. وجود گل و لای، صخره های سنگی، شنزار، رودخانه و ... برخی از شرایطی هستند که می توانید هنگام طبیعت گردی با اتومبیل شخصی، با آنها رو به رو شوید. فروشگاه کاسپین تایر از جمله فروشندگان لاستیک های جنگی یا آفرود در تهران به شمار می روند. همواره برندهای اورجینال و با کیفیتی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند.

مزیت خرید لاستیک جنگی یا آفرود

اگر خواستار خرید لاستیک جنگی هستید، بایستی سطح اطلاعات عمومی و تخصصی خود را در خصوص نحوۀ انتخاب لاستیک جنگی استاندارد افزایش دهید. اگر در انتخاب لاستیک آفرود بی تجربه هستید، بایستی با افراد حرفه ای در این حوزه مشورت نمائید. در حال حاضر مجموعۀ کاسپین تایر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته اند امکان ارائه خدمات مشاوره آنلاین خرید لاستیک جنگی را برای مشتریان فراهم آورند.

در نتیجه متناسب با مدل خودرو، قیمت، محل سفر، نوع جاده و شرایط محیطی می توانید بهترین لاستیک جنگی را خریداری نمائید. با توجه به اینکه با لاستیک های جنگی از سطوح صعب العبور صخره ای، گل و لای و جنگلی عبور می کنید، بایستی از اصل بودن لاستیک، نوع ساختار و کیفیت آن اطمینان حاصل نمائید. در صورت علاقه مندی به خرید آنلاین لاستیک جنگی یا آفرود می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید. با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات و قیمت روز لاستیک جنگی، بهترین انتخاب خود را خواهید داشت.

 فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  02133541746   /   02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا :  09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 17 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()