فروشگاه چرخ و یدک به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و فروش لاستیک خودرو فعالیت می کنند. به منظور برآورده نمودن نیاز کلیۀ مشتریان، موفق به فروش لاستیک توسان با برندهای خارجی و ایرانی می باشند. نکتۀ مهمی که بایستی هنگام تعویض لاستیک های خودرو بدان توجه داشته باشید، تمام جوانب کار را سنجیده و سپس مبتنی بر مشخصات فنی خودرو و شرایط محیطی، مناسب ترین لاستیک را تهیه نمائید. هم اکنون برای تعویض لاستیک توسان می توانید انتخاب خود را از میان برندهای لاستیک کومهو، هانکوک، دانلوپ، پیرلی و ... انجام دهید.

سایز لاستیک توسان

فروشگاه چرخ و یدک با اتکاء بر پرسنل مجرب و تأمین محصولات درجه یک، توانسته اند موفق به فروش انواع لاستیک خودروهای داخلی و وارداتی گردند. اتومبیل توسان با عنوان هیوندای IX35 شناخته می شود و امکان خرید لاستیک توسان برای رینگ 18، با سایز 235/55R18 وجود دارد. فاکتورهای متعددی را بایستی در زمان انتخاب لاستیک توسان در نظر بگیرید که در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم.

مشخصات فنی لاستیک فابریک توسان، شرایط محیطی و همچنین نوع جاده از موارد مهمی هستند که بر اساس آنها بایستی خرید لاستیک توسان را انجام دهید. چرا که متناسب با شرایط محیطی کوهستانی و یخبندان بایستی این اتومبیل را به لاستیک های زمستانی مجهز نمائید. لاستیک توسان از نوع زمستانی، سازگاری بیشتری با شرایط جاده یخبندان خواهد داشت. در واقع در انتخاب لاستیک توسان فاکتورهای دیگری همچون طرح گل، ارتفاع آج و شیارهای مندرج بر روی لاستیک بسیار تأثیرگذار می باشند.

بدیهی است، با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، قیمت لاستیک توسان بر اساس برند، سال تولید و سایز آن تعیین می گردد. در حال حاضر، به دلیل تنوع محصولات موجود در بازار، جهت استعلام بروزترین قیمت لاستیک توسان می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

لاستیک توسان را می توانید از بین برندهای مختلف انتخاب نمائید. اتومبیل هیوندای IX35 با نام "توسان" در بازار ایران شناخته می شود و طرفداران بسیاری دارد. به دلیل عواملی که باعث آسیب دیدگی و فرسودگی لاستیک های اتومبیل می گردد. هر چند سال یکبار مالک خودرو بایستی به دنبال تعویض تایرهای قدیمی و خرید لاستیک توسان گردند. خودروی توسان دارای قدرت موتور 155 اسب بخار و گشتاور 192 نیوتن متر می باشد، که هنگام انتخاب لاستیک توسان بایستی حداکثر سرعت مجاز مندرج بر روی تایر را در نظر بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک متناسب با نوع کسب و کاری که در زمینۀ فروش لاستیک دارند، توانسته اند معروف ترین برندهای خارجی و ایرانی را در لیست محصولات خود عرضه نمایند.

مهمترین نکات در خرید لاستیک توسان

با توجه به اینکه کمپانی هیوندای، قابلیت و امکانات اتومبیل توسان را در گذر زمان تکمیل نموده است، این خودرو با سایز رینگ متفاوت تولید و روانۀ بازار شده است. در نتیجۀ این اتفاق، بایستی در زمان خرید لاستیک توسان، سایز رینگ اتومبیل و به نوعی مشخصات سایز مندرج بر روی تایر را به طور دقیق بررسی نمائید. سپس با مد نظر قرار دادن شرایط محیطی و نوع جاده ای که قصد استفاده از این اتومبیل را دارید، بایستی بهترین انتخاب لاستیک توسان را داشته باشید.

به طور کلی، با انتخاب لاستیک توسان مناسب می توانید بهترین تجربه رانندگی را در جاده های آسفالت و خاکی داشته باشید. به عبارتی طرح گل و برجستگی هایی که بر روی لاستیک در نظر گرفته می شوند، نقش بسزایی بر روی سطح چسبندگی لاستیک در جاده های خیس و لغزنده دارد. به همین دلیل، در صنعت لاستیک سازی شاهد تولید و فروش لاستیک توسان و سایر خودرو در دسته بندی های متفاوت منجمله چهار فصل، تابستانی و زمستانی می باشیم. با آگاهی نسبت به چنین موضوعات تخصصی، راحت تر می توانید از میان برندهای مختلف  خرید لاستیک دانلوپ، لاستیک پیرلی، لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک و ... را انجام دهید.

لاستیک توسان را می توانید از بین برندهای مختلف انتخاب نمائید. اتومبیل هیوندای IX35 با نام "توسان" در بازار ایران شناخته می شود و طرفداران بسیاری دارد. به دلیل عواملی که باعث آسیب دیدگی و فرسودگی لاستیک های اتومبیل می گردد. هر چند سال یکبار مالک خودرو بایستی به دنبال تعویض تایرهای قدیمی و  خرید لاستیک توسان گردند. خودروی توسان دارای قدرت موتور 155 اسب بخار و گشتاور 192 نیوتن متر می باشد، که هنگام انتخاب لاستیک توسان بایستی حداکثر سرعت مجاز مندرج بر روی تایر را در نظر بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک متناسب با نوع کسب و کاری که در زمینۀ فروش لاستیک دارند، توانسته اند معروف ترین برندهای خارجی و ایرانی را در لیست محصولات خود عرضه نمایند.

مهمترین نکات در خرید لاستیک توسان

با توجه به اینکه کمپانی هیوندای، قابلیت و امکانات اتومبیل توسان را در گذر زمان تکمیل نموده است، این خودرو با سایز رینگ متفاوت تولید و روانۀ بازار شده است. در نتیجۀ این اتفاق، بایستی در زمان خرید لاستیک توسان و  لاستیک تیوولی ، سایز رینگ اتومبیل و به نوعی مشخصات سایز مندرج بر روی تایر را به طور دقیق بررسی نمائید. سپس با مد نظر قرار دادن شرایط محیطی و نوع جاده ای که قصد استفاده از این اتومبیل را دارید، بایستی بهترین انتخاب لاستیک توسان را داشته باشید.

به طور کلی، با انتخاب لاستیک توسان مناسب می توانید بهترین تجربه رانندگی را در جاده های آسفالت و خاکی داشته باشید. به عبارتی طرح گل و برجستگی هایی که بر روی لاستیک در نظر گرفته می شوند، نقش بسزایی بر روی سطح چسبندگی لاستیک در جاده های خیس و لغزنده دارد. به همین دلیل، در صنعت لاستیک سازی شاهد تولید و فروش لاستیک تیوولی و  لاستیک توسان و سایر خودرو در دسته بندی های متفاوت منجمله چهار فصل، تابستانی و زمستانی می باشیم. با آگاهی نسبت به چنین موضوعات تخصصی، راحت تر می توانید از میان برندهای مختلف همانند لاستیک پیرلی، لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک دانلوپ و ... بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()