با استفاده از امکانات پیشرفته، امکان ساخت ریموت لکسوس وجود دارد و عمدتاً تنها برخی از مراکز در این حوزه فعالیت می کنند. بدین ترتیب دارندگان خودروهای لوکس لکسوس، جهت ساخت سوئیچ لکسوس بایستی به مراکز مجهز مراجعه نمایند، تا با رعایت نکات امنیتی، تمام مراحل ساخت سوئیچ لکسوس انجام بپذیرد. ساخت پروگرام اختصاصی و کددهی ریموت جدید و حذف کد ریموت مفقودی از جمله خدمات تخصصی است که در کنار ساخت ریموت لکسوس از سوی مرکز تخصصی تهران کار کی به مشتریان ارائه داده می شود. تنوع مدل های خودروی لکسوس در بازار ایران بسیار است و این مسئله باعث می گردد تا دریافت خدمات ساخت سوئیچ لکسوس به صورت اختصاصی تر قابل ارائه به مشتریان باشد.

ساخت انواع ریموت لکسوس

این مجموعۀ معتبر، قادر به ساخت ریموت لکسوس مدل های NX و LX570 می باشند. بدین ترتیب دارندگان این دسته از خودروهای لوکس می توانند بدون دغدغه نسبت به دریافت چنین خدماتی اقدام نمایند. جهت ساخت سوئیچ لکسوس سری های ES، IS، GS، LT، LS و RC می توانید از خدمات مرکز تهران کار کی بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر به صورت کاملاً اصولی می توانند تمام فرآیند از بین بردن کدهای قدیمی، کددهی جدید، تراشیدن کلید سوئیچ، باز کردن درب اتومبیل و مواردی از این قبیل را به مشتریان ارائه دهند. تعویض قاب و باتری ریموت نیز در کنار خدمات حرفه ای ساخت سوئیچ یدک لکسوس توسط افراد متخصص انجام می پذیرد.

جهت اطلاع از هزینۀ  ساخت ریموت لکسوس و همچنین قیمت ساخت سوئیچ لکسوس می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. فاکتور مهم و اساسی که بایستی هنگام دریافت چنین خدماتی بدان توجه داشته باشید، این است که به مراکز معتبر و مطمئنی همچون مجموعۀ تهران کار کی مراجعه نمائید.

ساخت سوئیچ لکسوس توسط دستگاه های پیشرفته قابل انجام می باشد و افرادی که با مشکل مفقودی و خراب شدن ریموت و سوئیچ خودروهای لکسوس رو به رو هستند، می توانند به مراکز معتبر و حرفه ای در این حوزه مراجعه نمایند. بسیاری از افراد برای محض احتیاط نسبت به گم شدن سوئیچ خودرو، نسبت به ساخت سوئیچ لکسوس اقدام می نمایند، تا در مواقع لزوم بتوانند از آن برای باز کردن اتومبیل بهره گیرند. در مواقعی که با نبود ریموت و یا سوئیچ خودرو رو به رو هستیم، افراد متخصص بایستی از طریق درب نسبت به تراشیدن یا دنده زنی تیغه های سوئیچ اقدام نمایند. مرکز تخصصی تهران کار کی به دلیل داشتن سابقۀ درخشان و طولانی در حوزۀ خدمات حرفه ای، می توانند در مدت زمان کوتاهی فرآیند ساخت ریموت لکسوس و کلید سوئیچ را انجام دهند.

ساخت انواع سوئیچ لکسوس

برخی از خودروهای لکسوس در مدل های کیلس طراحی شده اند و با در اختیار داشتن یک ریموت، فرآیند کپی گرفتن و ساخت ریموت لکسوس توسط دستگاه های مخصوص به سهولت انجام می پذیرد. کل فرآیند ساخت ریموت لکسوس به وسیلۀ دیاگ اتومبیل انجام می پذیرد. لذا در صورتی که با مشکل آسیب دیدگی ریموت و سوئیچ چنین خودروهای لوکسی رو به رو می شوید، بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه مراجعه نمائید. در صورت مفقودی کلیۀ سوئیچ و ریموت های خودرو، جهت ساخت ریموت لکسوس، بایستی از طریق کامپیوتر خودرو این پروسه انجام بپذد. البته به وسیلۀ سوکت دیاگ هم امکان روشن کردن خودرو وجود دارد و کلیۀ پروسه ساخت سوئیچ لکسوس توسط افراد حرفه ای انجام می پذیرد چون نیاز به تخصص دارد.

جهت اطلاع از هزینۀ ساخت سوئیچ لکسوس بایستی با مراکز ارائه دهندۀ چنین خدماتی تماس حاصل فرمائید. پس از بررسی تمام جوانب کار، توسط دستگاه های مخصوص به سهولت قابل اجرا می باشند. بدین ترتیب متناسب با مدل خودروهای لکسوس می توانید از خدمات حرفه ای و تخصصی مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردید.

تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()