نیسان جوک از جمله خودروهای کراس اور ژاپنی است که برای اولین بار در سال 2010 رو نمایی شد و در معرض عموم قرار گرفت. انتخاب لاستیک نیسان جوک به نحوی صورت گرفته است که قابلیت پشتیبانی از حداکثر توان و سرعت اتومبیل را داشته باشد. اتومبیل نیسان جوک در تیپ های اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت در داخل کشور عرضه شده است. بدین ترتیب از لحاظ فنی، در صورت لزوم به خرید لاستیک نیسان جوک ، این مسئله مهم را مد نظر قرار دهید. لازم به ذکر است که تیپ های نیسان جوک اسکای پک و پلاتینیوم دارای موتور 1.6 لیتر با تنفس طبیعی 4 سیلندری می باشد که قابلیت تولید قدرت 117 اسب بخار و 185 نیوتن متر گشتاور را دارد.

فروشگاه چرخ و یدک در زمینۀ فروش لاستیک خودرو، توانسته اند جهت پاسخگویی به سفارشات کلیۀ مشتریان، در لیست محصولات خود، موفق به فروش لاستیک سراتو و لاستیک نیسان جوک با سایز و برندهای متفاوت گردند.

سایز لاستیک نیسان جوک

از آنجایی که نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد، با بررسی وضعیت لاستیک های قدیمی اتومبیل، در اولین فرصت بایستی نسبت به تعویض لاستیک فرسودۀ خودرو اقدام نمائید. هنگام خرید لاستیک نیسان جوک، ممکن است با سایزهای 215/55R17، 225/55R17، 205/60R16 و ... رو به رو شوید. چرا که اتومبیل نیسان جوک در تیپ های متفاوت تولید شده اند و متناسب با نوع جاده سایز لاستیک نیسان جوک متفاوت تعیین می گردد. البته هنگام تعویض لاستیک های خودرو، می توانید سایز لاستیک های فابریک اتومبیل را ملاک انتخاب خود قرار دهید. البته لازم به ذکر است که در نظر گرفتن شرایط محیطی و همچنین نوع جاده نیز فاکتورهایی در انتخاب مدل لاستیک نیسان جوک محسوب می گردند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین می توانید اقدام به خرید لاستیک های اورجینال نمائید.

 

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()