خودروی اسپورتیج یکی دیگر از محصولات شاسی بلند شرکت خودروسازی کیا موتورز محسوب می گردد. این خودرو در سال 2008، اولین بار به بازار ایران وارد شد و توانست نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. لاستیک اسپورتیج به نحوی انتخاب شده است که کارایی مفید متناسب با یک خودروی کراس اوور جمع و جور داشته باشد. این خودرو به افراد، می تواند یک سواری عالی و لذت بخش دهد و این چنین از تمام توان موتوری خودرو بهره گرفته شود. در ادامۀ مقاله، قصد داریم تا شما را برخی از رایج ترین لاستیک های اسپورتیج آشنا سازیم، تا در صورت لزوم به تعویض تایرهای خودرو، راحت تر انتخاب خود را انجام دهید. جهت خرید لاستیک اسپورتیج و لاستیک تیوولی و هر اتومبیل دیگری، بایستی توجه ویژه به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر و همچنین شرایط محیطی و نوع جاده داشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک با آگاهی نسبت به چنین موضوعات مهمی، توانسته اند مقالات متعددی را برای راهنمایی شما مشتریان گرامی گردآور نمایند.

خرید بهترین لاستیک اسپورتیج

اتومبیل اسپورتیج در تیپ های متفاوت همچون LX، EX، SX، GT لاین و معمولی ساخته شده اند. ممکن است در طراحی هر کدام از آنها، از رینگ هایی با سایز متفاوت استفاده کرده باشند. این چنین، هنگام خرید لاستیک اسپورتج و لاستیک تیوولی بایستی سایز پهنای رینگ در ملاک انتخاب شما در نظر گرفته شود. از جمله سایز لاستیک های فابریک اسپورتیج می توان به 215/65R16، 235/60R16، 235/55R17 و 225/45R18 اشاره نمود. در نتیجه هنگام تعویض لاستیک های قدیمی و فرسودۀ خودروهای اسپورتیج، نگاه ریزبینانه نسبت به موارد مذکور داشته باشید. بدیهی است، قیمت لاستیک اسپورتیج بر اساس برند و مدل آن تعیین می گردد که البته نوسان قیمت ارز نیز بر روی قیمت تایرهای خارجی تأثیرگذار می باشد. جهت سفارش اینترنتی خرید لاستیک تیوولی و لاستیک اسپورتج می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()