خودروی سانگ یانگ تیوولی از جمله محصولات مطرح شرکت کره ای سانت یانگ به شمار می رود. این شرکت از جمله چهارمین شرکت های خودروسازی در کرۀ جنوبی محسوب می گردد که فعالیت خود را در سال 1954 میلادی آغاز نمود و همچنان به عنوان زیر مجموعۀ یک شرکت هندی ماهیندرا به فعالیت خود ادامه می دهد. لاستیک تیوولی توسط شرکت سازنده، به نحوی انتخاب شده است، که قابلیت برآورده نمودن حداکثر توان موتور را دارد. بنابراین هنگام تعویض لاستیک های تیولی بایستی، مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو را در نظر بگیرید. تیوولی جزء یکی از خودروهای کراس اوور کامپکت محسوب می گردد که در سال 2015 در کشور کرۀ جنوبی محبوبیت زیادی پیدا کرد. این چنین توانستند کار را برار رقبای تجاری خود دشوار نمایند. فروشگاه چرخ و یدک متناسب با نیاز مشتریان، توانسته اند موفق به فروش لاستیک تیولی و لاستیک توسان در سایزهای متفاوت گردند چون منطبق بر لاستیک های فابریک تیپ های متفاوت این خودرو، صورت می پذیرد.

مناسب ترین سایز لاستیک تیوولی  

یکی از رایج ترین سایزهای لاستیک تیوولی، 215/45R18 می باشد که متناسب با خودروهای تیوولی که دارای رینگ 18 هستند، مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به اینکه این خودرو، از جمله اتومبیل های چابک و سریع به شمار نمی رود، لیکن سواری با آن برای افراد بسیار مطلوب است و به سهولت می تواند نیاز یک خانواده را مرتفع نماید. جهت خرید لاستیک تیوولی و لاستیک توسان بایستی مبتنی بر مشخصات فنی موتور خودرو و شرایط محیطی اقدام نمائید. این خودرو دارای پیشرانه 4 سیلندر و حجم موتور 1600 سی سی، قدرت موتور 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید مبتنی بر مدل اتومبیل، اقدام به خرید لاستیک توسان و لاستیک تیوولی از میان برندهای ایرانی و خارجی نمائید. جهت بررسی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()