هایما از جمله خودروهای شاسی بلند موجود در بازار به شمار می رود که افراد زیادی تمایل به خرید این خودرو دارند ولی به دلیل افزایش قیمت، به صورت نقد قادر به خرید نمی باشند. در نتیجه تنها ارائه خدمات فروش اقساطی هایما می تواند این دسته از افراد را به آرزویشان برساند. به دلیل شرایط اقتصادی بد جامعه، در چند سال اخیر شاهد افزایش چند برابری قیمت خودرو در ایران هستیم و این عامل، باعث گردیده تا دست خیلی از افراد برای خرید نقد خودرو کوتاه شود. در همین راستا مراکز فروش خودرو، تلاش نموده اند با ارائه پیشنهادات جایگزین، بتوانند همچنان بازار خرید و فروش خودرو را در سطح قابل قبول نگه دارند.  فروش اقساطی هایما توسط برخی از مراکز منجمله مجموعه دنیای خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود.

فروش اقساطی هایما با اقساط بلند مدت

بدین ترتیب علاقه مندان به خرید این خودرو، می توانند با مد نظر قرار دادن میزان سرمایه ای که دارند، نسبت به بهره مندی از شرایط فروش اقساطی هایما برنامه ریزی کنند. همانطور که می دانید اتومبیل هایما توسط شرکت ایران خودرو در تیپ های متفاوت منجمله هایما S5 و S7 به بازار عرضه می شوند. در نتیجه قیمت هر کدام از آنها، می تواند متفاوت از یکدیگر تعیین گردد. هنگام خرید اقساطی هایما، بر اساس سرمایۀ شخصی و توان مالی که می توانید از عهدۀ پرداخت اقساط ماهیانه برآئید، از چنین تسهیلاتی بهره مند گردید. جهت خرید اتومبیل مورد پسند خود، می توانید از خدمات فروش اقساطی هایما با شرایط اقساط بلند مدت استفاده نمائید.

با افزایش تعداد اقساط، افراد راحت تر می توانند از عهدۀ پرداخت اقساط برآیند. بنابراین مراکز  خرید اقساطی هایما  با شرایط تحویل فوری خودرو، بهترین موقعیت را پیش روی مشتریان قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش دنیای خودرو مشورت نمائید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()