در این پست شما را با ویژگی و مزایای  جلو پنجره بسترن B30  آشنا می سازیم. چرا که جلو پنجره در طراحی تمامی خودروها مورد استفاده قرار گرفته می شود. در همین راستا، در این مقاله به اهمیت کاربرد جلو پنجره بسترن می پردازیم، و در صورت بروز آسیب دیدگی، می بایست هر چه سریع تر نسبت به تعویض آن اقدام نمائید. در حال حاضر در لیست قطعات بسترن، امکان خرید جلو پنجره بسترن B30 برای متقاضیان فراهم می باشد. فروشگاه نیوپارت متناسب با نیاز مشتریان، در لیست محصولات خود، موفق به عرضۀ جلو پنجره بسترن B30 با قیمت مناسب می باشند.

اهمیت خرید جلو پنجره بسترن B30

از وظایف اصلی جلو پنجره بسترن B30 می توان به حفاظت از اتومبیل در مقابل برخورد سنگ، وارد شدن اجسام بزرگ به داخل خودرو و ایجاد جریان هوا در داخل کاپوت و خنک نمودن موتور و رادیاتور اشاره نمود. به همین دلیل طراحی جلو پنجره شکل مشبک است که قابلیت تبادل و جریان هوا را به داخل اتومبیل داشته باشد. بنابراین سبک طراحی جلو پنجره بسترن B30 و هر خودرو.ی دیگری، تنها جنبۀ زیبایی ندارد، بلکه نقش بسزایی بر روی خنک نمودن قطعات داخلی خودرو دارد. طراحی این قطعه به نحوی است که از ایجاد اصطکاک اضافی جلوگیری می کند. نصب جلو پنجره بسترن B30 باعث می گردد تا اتومبیل همچنان شتاب بالای خود را حفظ کند و شرایط مناسب برای کاهش مصرف سوخت و افزایش عملکرد بهینه موتور فراهم می باشد.

جلو پنجره بسترن به شکل مستطیلی با شیارهای نسبتاً عریض ساخته می شود و دارای ظاهر منحصر به فرد می باشد. قیمت جلو پنجره بسترن B30 را می توانید از طریق مجموعۀ نیوپارت مطلع گردید. این مجموعۀ معتبر در حوزۀ فروش قطعات و لوازم یدکی بسترن توانسته اند امکان  خرید قطعات بسترن  را با قیمت مناسب برای شما فراهم آورند.

  فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()