شرکت لاستیک سازی هانکوک با اتکاء بر نیروی انسانی متخصص، توانسته اند به عنوان هشتمین تولید کنندۀ لاستیک خودرو، محصولات با کیفیتی را روانۀ بازار جهانی نمایند. این کمپانی معتبر در کشور کرۀ جنوبی واقع شده است و توانسته میان رقبای تجاری خود بدرخشد و این چنین لاستیک هانکوک را به سراسر جهان عرضه نمایند. هم اکنون جهت خرید لاستیک هانکوک می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. لاستیک به عنوان یکی از قطعات مصرفی خودرو محسوب می گردد چون ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد و این مسئله باعث افزایش اصطکاک و از بین رفتگی لایۀ خارجی تایر می گردد. بنابراین هر چند سال یکبار و وقوع اتفاقاتی همچون تصادف، رانندگان در پی تعویض تایرهای خودرو می باشند، که می توانند نسبت به خرید لاستیک هانکوک اقدام نمایند.

مهمترین نکات خرید هانکوک

لاستیک هانکوک نیز همچون سایر برندهای موجود در بازار، در دسته بندی متفاوت به فروش می رسند. بدین وسیله هنگام انتخاب لاستیک هانکوک، مشخصات فنی محصول را به طور کامل مطالعه نمائید. با مد نظر قرار دادن شرایط محیطی، نوع جاده، مدل خودرو و نوع کاربری اتومبیل راحت تر می توانید نسبت به خرید لاستیک رادیال هانکوک اقدام نمائید. از جمله دسته بندی های اصلی لاستیک هانکوک می توان به لاستیک تمام فصل، لاستیک زمستانی و لاستیک تابستانی اشاره نمود. در نتیجه با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، راحت تر می توانید نسبت به انتخاب مدل لاستیک تصمیم بگیرید.

بدیهی است، نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی و فرمان پذیری خودرو تأثیرگذار می باشد. به عنوان مثال در فصول سرد سال که شاهد افزایش میزان بارندگی و برف هستیم. بدون شک، لاستیک زمستانی هانکوک کاربردی تر خواهد بود چون امکان ترمزگیری اتومبیل را برای راننده تسهیل می نماید. جهت سفارش  خرید لاستیک همراه با گارانتی معتبر، می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()