فروشگاه نیوپارت از جمله فروشندگان مطرحی است که توانسته اند موفق به عرضۀ مجموعه ای کامل از لوازم یدکی بسترن گردند. بدین ترتیب دارندگان خودروهای بسترن B30، B50، B50F و ... می توانند جهت استعلام و خرید قطعات بسترن با کارشناسان ما تماس بگیرند. بدون شک، عوامل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا مالکین چنین خودروهایی، در پی تعویض و یا تعمیر قطعات خودرو باشند. چرا که استفاده از خودروهای معیوب می تواند صدمات جدی تر به خودرو وارد کند. بنابراین بایستی در اولین فرصت نسبت به مرتفع نمودن ایرادات خودرو اقدام نمائید. جهت استعلام قیمت لوازم یدکی بسترن می توانید با کارشناسان فروش نیوپارت تماس بگیرید.

خرید رایج ترین لوازم یدکی بسترن

این مجموعۀ معتبر کلیۀ قطعات بسترن را با تضمین اصالت و کیفیت بالا به فروش می رسانند. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو و صدمات فنی که برای آن بوجود آمده، می توانید نسبت به خرید لوازم یدکی بسترن در دسته بندی متفاوت منجمله قطعات موتور، قطعات شاسی، قطعات سیستم ترمز، لوازم یدکی سیستم تعلیق، لوازم یدکی کابین راننده، قطعات سیستم احتراق، لوازم یدکی برقی و ... انجام دهید.

با توجه به مطالب مذکور، تیپ های مختلفی از خودروی بسترن را می توانید در سطح شهر ملاحظه نمائید. بنابراین هنگام خرید لوازم یدکی بسترن ، بایستی توجه کافی نسبت به مشخصات فنی قطعه و مدل خودرو داشته باشید چون برخی از قطعات به صورت انحصاری ساخته می شوند و نقش بسزایی در عملکرد اتومبیل خواهد داشت. در لیست لوازم یدکی بسترن B30، امکان خرید قطعاتی همچون کویل بسترن، چراغ های جلو و عقب، مخزن آب اضافه، رینگ و پیستون، دیاق جلو، دسته موتور بالا بسترن، پوسته داشبورد، چراغ خطر، سفت کن تایم، هواکش موتور، گژن پین بسترن، جلو پنجره، توری سپر، قاب دیلایت، مه شکن و ... از طریق فروشگاه نیوپارت برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

    فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()