خودرو از جمله وسایلی است که توسط انسان ها طراحی و ساخته شده است و متشکل از اجزای مختلفی می باشد. اکثر قطعات خودرو دارای قابلیت تعویض هستند و به همین دلیل کمپانی های متعددی در حوزۀ فروش قطعات مختلف اتومبیل فعالیت می کنند. کمپانی هانکوک توانسته است در حوزۀ طراحی و تولید لاستیک های خودرو، در دسته بندی های متفاوت آنها را به بازار عرضه نمایند. این چنین فروش لاستیک هانکوک و لاستیک کومهو را می توانید در لیست لاستیک های خارجی در ایران ملاحظه نمائید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در عرصۀ تأمین و پخش لاستیک های خودرو، با تمرکز بر روی واردات و توزیع لاستیک های اورجینال خارجی، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک هانکوک گردند.

معرفی مشخصات فنی لاستیک هانکوک اصل

بدین ترتیب افرادی که با آسیب دیدگی لاستیک های اتومبیل خود رو به رو شده اند، می توانند با مد نظر قرار دادن یک سری فاکتورهای مهم، نسبت به خرید لاستیک هانکوک با مشخصات فنی استاندارد اقدام نمایند. ابعاد و وزن اتومبیل، توان موتور و میزان گشتاور آن از جمله مواردی است که به عنوان مشخصات فنی خودرو در انتخاب مدل لاستیک هانکوک و هر برند خارجی و ایرانی تأثیرگذار می باشد. البته شرایط جوی، نوع جاده و نوع کاربری از خودرو از دیگر موارد مهم و حساس در انتخاب لاستیک های خودرو می باشند.

بدون شک، با انتخاب لاستیک هانکوک اورجینال و استاندارد، شما می توانید بهترین لحظات را برای رانندگی تجربه نمائید. با بررسی فاکتورهای مهم در انتخاب لاستیک، توان اتومبیل را به بهترین شکل ممکن می توانید حفظ نمائید. علاوه بر آنکه امکان کنترل خودرو برای راننده، در شرایط آب و هوایی مختلف، راحت تر خواهد بود. سطح چسبندگی لاستیک بر روی فرمان پذیری و ترمزگیری اتومبیل در شرایط آب و هوایی زمستان مؤثر می باشد.

هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، پس از بررسی مشخصات فنی محصولات موجود، نسبت به خرید لاستیک کومهو  و لاستیک هانکوک تصمیم بگیرید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()