یکی از محصولات پرفروش کمپانی ایران خودرو، پژو 207 است که از محبوبیت بالا برخوردار می باشد. بسیاری از افراد متقاضی خرید این دستگاه وسیلۀ نقلیه می باشند. لیکن افزایش چند برابری قیمت خودرو در سال های اخیر، بیشتر ارائه خدمات  فروش اقساطی 207 توانسته به افراد فرصتی دهد، که بتوانند با شرایط مناسب و پرداخت تدریجی، موفق به خرید این اتومبیل گردند. اتومبیل پژو 207 آی نسخۀ ارتقاء یافتۀ پژو 206 به شمار می رود و از طراحی زیبای بدنه و در عین حال عملکرد فنی بالا برخوردار است. مجموعۀ دنیای خودرو متناسب با فعالیتی که دارند، توانسته اند با ارائه پیشنهادات فروش اقساطی خودرو، شرایط راحت تری را برای خرید اتومبیل های داخلی و وارداتی فراهم آورند.

خرید اقساطی 207 آی

در نتیجه افرادی که تمایل به  خرید اقساطی 207  دارند، راحت تر می توانند متناسب با سطح درآمدی که از آن برخوردار می باشند، از چنین شرایطی بهره مند گردند. عمدتاً خدمات فروش اقساطی 207 با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت ارائه داده می شود. بنابراین به سهولت می توانید با کاهش مبلغ اقساط، راحت تر از عهدۀ پرداخت اقساط برآئید. پژو 207 که در ایران به بازار عرضه می شود، تفاوت قابل توجهی نسبت به نسخۀ اروپایی خود دارد ولی مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات مراکز فروش اقساطی 207، بایستی تمام جوانب پیش رو منجمله تعداد اقساط، زمان تحویل خودرو، نحوۀ ارائه ضامن و نوع سند در نظر گرفته شوند. در این صورت می توانند از تسهیلات و خدمات پیش رو به بهترین شکل ممکن بهره گیرند. البته دریافت فوری اتومبیل از دیگر موارد مهمی است که افراد حین بررسی شرایط فروش اقساطی 207 آی مد نظر قرار می دهند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و هماهنگی بیشتر می توانید با مشاوران فروش مجموعۀ دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()