شرکت لاستیک سازی دانلوپ فعالیت خود را در کشور ایرلند آغاز نمود. این کمپانی معتبر با تولید انواع  لاستیک دانلوپ ، توانست محصولات خود را میان رقبای تجاری مطرح نماید. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، لاستیک دانلوپ به عنوان یک برند معروف در جهان شناخته می شود و افراد زیادی طرفدار محصولات این کمپانی معتبر هستند. توسط شرکت دنلوپ، انواع لاستیک متناسب با خودروهای سواری، شاسی بلند، باری، ماشین آلات سنگین و غیره تولید و به بازار جهانی عرضه می شوند. فروشگاه چرخ و یدک در ایران توانسته موفق به واردات و فروش لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت گردند.

فاکتورهای مهم در خرید لاستیک دانلوپ

در نتیجه با مد نظر قرار دادن مدل خودرو، شرایط آب و هوایی منطقه و نوع جاده بهترین انتخاب مدل لاستیک دانلوپ را داشته باشید. همانطور که می دانید نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد و به همین دلیل، همواره برای رانندگان، انتخاب مدل و برند تایر ماشین حائز اهمیت می باشد. در لیست فروش لاستیک دانلوپ، بایستی به بررسی مشخصات فنی این محصول بپردازید. بدین ترتیب بتوانید راحت تر از میان مدل های موجود، لاستیک مناسبی را انتخاب نمائید.

در حال حاضر امکان  خرید لاستیک برند دانلوپ به صورت حضوری و همچنین اینترنتی برای عموم مشتریان فراهم می باشد. در نتیجه دسترسی بهتر و بدون محدودیت به کلیۀ محصولات فروشگاه خواهید داشت و پس از بررسی و مقایسۀ لاستیک های دانلوپ و سایر برندهای موجود، می توانید نسبت به خرید لاستیک خودرو تصمیم بگیرید. عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی لاستیک های خودرو می گردد و به همین دلیل رانندگان هر چند سال یکبار به دنبال تعویض و خرید لاستیک جدید هستند. با این تفاسیر، در صورت تمایل به خرید لاستیک دانلوپ ژاپنی، همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()