خودروی بسترن از دیگر خودروهای چینی است که در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار شده اند. هم اکنون توسط مراکز معتبر می توانید، نسبت به خرید لوازم یدکی بسترن اقدام نمائید. از آنجایی که شاهد به کارگیری تیپ های متفاوت از خودروهای بسترن هستیم، به سهولت بایستی قطعات بسترن را تأمین نمود. اتومبیل های بسترن در مدل های متفاوت توسط شرکت فاو چین ساخته شده است و توسط بسیاری از افراد در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با ورود خودروهای چینی در ایران، تحولی بزرگ در صنعت ساخت خودروهای کراس اور و سواری بوجود آمد. با این تفاسیر، چگونگی تأمین لوازم یدکی بسترن اصل برای مالکین این دسته از خودروهای چینی حائز اهمیت می باشد. فروشگاه نیوپارت از جمله مراکز معتبری است که توانسته اند با واردات قطعات خودروهای چینی، امکان خرید لوازم یدکی بسترن B30، B50، B50F و ... را با قیمت مناسب فراهم آورند.

خرید قطعات و لوازم یدکی بسترن اصل

خودروهای بسترن نیز همانند هر اتومبیل دیگری متشکل از قطعات متعددی هستند که عوامل مختلفی شرایطی را برای آسیب دیدگی برخی از انواع قطعات بسترن بوجود می آورد. در این صورت بایستی نسبت به تعویض لوازم یدکی معیوب خودرو اقدام نمود. امروزه بدون دغدغه می توانید از طریق مراکز معتبر تأمین کنندۀ قطعات ماشین آلات چینی، انواع لوازم یدکی اورجینال را تهیه نموده و جایگزین نمائید. اتومبیل بسترن همچون سایر خودروها متشکل از قطعات موتور، بدنه، اتاق راننده، داشبورد، برق و غیره می باشد. در صورت بروز اختلالات فنی در قسمت های مختلف خودرو، بایستی نسبت به عملکرد فنی قطعات بسترن اطمینان حاصل فرمائید.

از آنجایی که شاهد واردات قطعات بسترن هستیم، قیمت  لوازم یدکی بسترن در بازار ثابت نیست و متناسب با نوسان قیمت ارز در ایران، نیز شاهد بی ثباتی قیمت قطعات خودروهای چینی هستیم. جهت خرید لوازم یدکی بسترن می توانید از طریق مجموعۀ نیوپارت اقدام نمائید.

 

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()