در بازار امروز می توانید شاهد فروش برندهای مختلف لاستیک خودرو باشید که هر کدام از آنها متقاضیان خاص خود را دارند. اگر در پی خرید لاستیک دانلوپ هستید، می توانید به مراکز واردات و فروش لاستیک های خارجی مراجعه نمائید. بدین ترتیب مبتنی بر مدل خودرو، قادر به انتخاب   لاستیک دانلوپ و لاستیک پیرلی استاندارد خواهید بود. با استفاده از چنین لاستیک هایی می توانید متفاوت تر از همیشه رانندگی کردن را تجربه نمائید. در لیست لاستیک های دانلوپ می توانید تایرهای تمام فصل، زمستانی و تابستانی را مشاهده نمائید که متناسب با خودروهای سواری، باری، ماشین سنگین، کشاورزی، صنعتی و غیره ساخته می شوند و مورد استفاده قرار گرفته می گردند. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات برند خارجی، توانسته اند موفق به فروش انواع لاستیک دانلوپ گردند.

خرید لاستیک دانلوپ ژاپن

هنگام خرید لاستیک خودرو بایستی به طور کلی نقاط مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید چون نقش اساسی بر روی عملکرد آن خواهد داشت. متناسب با مدل های مختلف خودرو، امکان خرید لاستیک دانلوپ مناسب برای رانندگان فراهم می باشد. از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید لاستیک بایستی در نظر بگیرید، کاربرد تایر متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه و نوع جاده می باشد. عموماً لاستیک هایی که بین 14 الی 18 اینچ پهنا دارند، برای خودروهایی که دارای ظرفیت 64 هزار الی 176 هزار کیلومتر بر ساعت سرعت دارند، می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد.

جهت   خرید لاستیک پیرلی  و لاستیک دانلوپ، مهم این است که بتوانید اطلاعات تخصصی و به نوعی فنی لاستیک را ملاک انتخاب خود قرار دهید. اگر در انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود سردرگم هستید و نیاز به راهنمایی های تخصصی دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، با کادر فروش مجموعه به صورت آنلاین مشورت نموده و سپس با اطمینان خاطر، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

     فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()