خودروی بسترن در تیپ های مختلف تولید شده است و در صنعت خودروسازی، افراد زیادی طرفدار برخی از مدل های این خودرو هستند. خودرو دارای ساختار مکانیکی است که به دلایل مختلف دچار مشکلات فنی می شوند. در این صورت راننده مستلزم به تأمین لوازم یدکی بسترن خواهد بود. اتومبیل بسترن B30، B50 و ... از رایج ترین مدل های خودروی بسترن به شمار می روند که توسط برخی از مراکز فروش قطعات خودروهای چینی همچون فروشگاه نیوپارت در لیست لوازم یدکی خودروهای وارداتی اقدام به به فروش   قطعات بسترن  می نمایند.

خرید قطعات بسترن اورجینال

لیست لوازم یدکی بسترن ، دسته بندی متفاوتی از قطعات خودرو را می توانید ملاحظه نمائید چون همانطور که می دانید یک اتومبیل شامل قسمت های مختلفی است. بنابراین هنگام بررسی و معاینۀ خودرو، ممکن است برخی از قطعات موتور بسترن چار مشکل شده باشند که بایستی نسبت به تعمیر آنها اقدام نمود. لازم به ذکر است که جهت تأمین لوازم یدکی بسترن بایستی نسبت به اورجینال بودن قطعات مورد نظر اطمینان حاصل نمائید. از طریق چنین مراکزی، می توانید اقدام به خرید قطعات بسترن اورجینال نمائید.

اطمینان یافتن از اصل بودن لوازم یدکی بسترن برای افراد حائز اهمیت است چون نقش اساسی بر روی عملکرد خودرو خواهد داشت. در این قسمت شما را با برخی از مشخصات فنی خودروی بسترن بی 30 آشنا می سازیم که دارای قدرت موتور 107 اسب بخار با پیشرانۀ 6.1 لیتری است. در نتیجه ایجاد اختلال در عملکرد گیربکس و دیگر قسمت های خودرو، باعث کاهش بازدهی خودروی بسترن می گردد. در برخی از مواقع، نیاز به تعویض برخی از قطعات بسترن است که بتوان مجدداً عملکرد خودرو را به حالت اولیۀ خود بازگرداند. با توجه به تعدد لوازم یدکی بسترن، ایجاد مشکل و ایراد فنی حتی برای یک قطعۀ کوچک می تواند صدمات جدی برای قسمت های مختلف خودرو بوجود آورد.

   فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()