فروشگاه تایر ایرانیان یکی از تأمین کنندگان بزرگ در حوزۀ لاستیک خودرو محسوب می گردند. این مجموعۀ معتبر به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان، توانسته اند لاستیک دانلوپ را به لیست تایرهای خارجی خود بی افزایند. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تعویض لاستیک های خودرو می باشید، بایستی به این نکتۀ مهم اشاره نمائیم که کسب اطلاعات تخصصی در زمینۀ مشخصات فنی مندرج بر روی  لاستیک دانلوپ برای خریدار حائز اهمیت خواهد بود. با توجه به کوتاهی مقاله، در ادامۀ متن تنها به برخی از موارد مهم در خرید لاستیک دانلوپ اشاره می کنیم.

خرید لاستیک دانلوپ اورجینال

کمپانی دنلوپ و هر برند شناخته شده ای، مبتنی بر یک سری استانداردهای بین المللی اقدام به تولید لاستیک می نمایند چون توسط کمپانی های خودروسازی شاهد عرضۀ اتومبیل در ابعاد و قدرت موتور متفاوت می باشیم. بنابراین در زمان خرید لاستیک دانلوپ بایستی شرایط آب و هوایی، نوع جاده، قیمت و مدل خودرو را ملاک انتخاب خود قرار دهید. معمولاً توسط شرکت های لاستیک سازی، تولید لاستیک در سه دسته بندی اصلی منجمله لاستیک تمام فصل، زمستانی و تابستانی انجام می دهند. فروش لاستیک پیرلی از طریق سایت انجام می گیرد.

بنابراین اگر در منطقه ای با آب و هوای معمولی زندگی می کنید، خرید لاستیک دانلوپ تمام فصل یا جهار فصل می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. لازم به ذکر است که از نظر اقتصادی نیز برای افراد مقرون به صرفه می باشد. تفاوت قابل توجهی میان لاستیک دانلوپ SUV و سایر لاستیک ها وجود دارد که مرتبط به عملکرد بالای آن در موقعیت های مختلف می باشد. خودروهایی که دارای محدوده سرعت 200 الی 240 کیلومتر بر ساعت می باشند را می توانید به این دسته از لاستیک های دانلوپ تجهیز نمائید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و کاملاً تخصصی می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، به صورت آنلاین مشورت نمائید.

     فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()