خودرو متشکل از قطعات متعددی است که هر کدام از آنها در عملکرد اتومبیل حائز اهمیت هستند ولی موتور به عنوان قلب تپندۀ خودرو شناخته می شود. در حفظ و نگهداری خودروی سیتروئن، هر چند وقت یکبار به منظور بررسی خودرو، مراجعه به تعمیرگاه زانتیا رهام برای  تعمیر موتور زانتیا ضرورت دارد. با توجه به اهمیت کاربرد موتور اتومبیل، تعمیر و یا تعویض قسمت های مرتبط می تواند برای مالک خودرو بسیار پر هزینه باشد. در ادامۀ مقاله شما را با عیوب رایج موتور و دلایل مراجعه به مراکز تعمیر موتور زانتیا آشنا می سازیم چون عملکرد خودرو به سالم بودن موتور و دیگر اجزای تشکیل دهندۀ آن وابسته می باشد.

عوامل اصلی برای تعمیر موتور زانتیا

اساسی ترین کاری که جهت حفظ عملکرد موتور بایستی انجام داد، تعویض به موقع روغن موتور است که هنگام تعمیر موتور زانتیا، از سوی مکانیک صورت می پذیرد. عمدتاً شرکت های خودروسازی با توجه به مقدار مسافت معین، اعلام می نمایند که بایستی رانندگان نسبت به تعویض روغن موتور اقدام نمایند چون به تأخیر انداختن آن، می تواند آسیب و صدمات جدی به موتور وارد کند. عامل دیگری که هنگام تعمیر موتور زانتیا مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود، عدم توجه به نشتی روغن موتور می باشد چون می تواند باعث افزایش فرسایش قطعات مختلف موتور گردد. بنابراین چنین اتفاقی می تواند باعث خرابی موتورهای لاستیکی، کاهش عملکرد اجزای اصلی سیستم فرمان و همچنین قسمت بوش سیستم تعلیق زانتیا گردد.

بنابراین بایستی همواره نسبت به تعمیر موتور زانتیا و معاینۀ قسمت های مختلف این خودرو توجه نمود. بررسی به کارگیری مایع خنک کننده موتور یکی دیگر از موارد مهمی است که هر چند سال یکبار بایستی در فرآیند سرویس و تعمیر موتور زانتیا در  تعمیرگاه زانتیا مورد بررسی قرار گرفته شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین انجام تعمیرات موتور زانتیا می توانید به مرکز تخصصی تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمائید.

  تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعد از رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 436
نمایش همه
علاقه مندی ها ()