فروش اقساطی خودرودارای مزایا و در عین حال معایبی است که برخی از افراد از آن آگاهی نداشته و بدین وسیله به سهولت قادر به انتخاب این روش برای خرید خودروی مورد پسند خود نمی باشند. لیکن در مقالۀ کوتاه این هفته، شما را با برخی از مزیت های اصلی در زمینۀ  فروش اقساطی خودرو آشنا می سازیم ، تا بدین وسیله بتوانید برای خرید اتومبیل برنامه ریزی بهتری داشته باشید. قطعاً جهت خرید اقساطی خودرو، می توانید برنامه ریزی بهتری داشته باشد و بدین وسیله تحت فشار مالی سنگین قرار نخواهید گرفت. مجموعه دنیای خودرو با چندین سال سابقۀ فعالیت در زمینۀ خرید و فروش اقساطی خودرو، همواره آمادۀ راهنمایی شما مشتریان گرامی هستند.

خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری و اقساط کوتاه مدت

مزیت مهم استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو، کاهش مبلغ اقساط است که افراد متناسب با بودجه و درآمد شخصی، می توانند نسبت بدان برنامه ریزی بهتری داشته باشند. در نتیجه نیاز نیست نگران تأمین کل مبلغ خودرو به صورت یکجا باشند. فاکتور مهم و اساسی که در زمینۀ فروش اقساطی خودرو وجود دارد، زمان تحویل اتومبیل، میزان سود بازپرداخت و تعداد اقساط است. قطعاً یک مشاور خوب و متعهد، کلیۀ موارد مذکور را با شفافیت کامل برای شما توضیح می دهد، تا بدین وسیله راحت تر بتوانید تصمیم گیری خود را نسبت به دریافت چنین خدماتی بگیرید.

در حال حاضر خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت به شما ارائه داده می شود. بدین وسیله اگر در پی خرید اقساطی خودرو هستید ولی توان مالی کافی برای پرداخت نقد مبلغ کل اتومبیل نمی باشید، خدمات فروش اقساطی خودرو، بهترین راه حل برای آنان محسوب می گردد. در این صورت، تنها با پرداخت درصد اندکی از مبلغ کل خودرو، امضاء قرارداد انجام می پذیرد و الباقی مبلغ کل خودرو در طی چندین قسط، به طور کامل پرداخت می گردد. جهت دریافت چنین خدماتی می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()