لاستیک کومهو از برندهای معروف کره ای است که در ایران از محبوبیت زیادی برخودار می باشد. در ادامۀ این مقاله به صورت مختصر به برخی از ویژگی های مهم لاستیک کومهو خواهیم پرداخت، تا راحت تر بتوانید این محصول را انتخاب نمائید. لاستیک از قطعات قابل تعویض خودرو محسوب می گردد و به همین دلیل هر چند وقت یکبار، بایستی رانندگان به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی با تایرهای جدید باشند. خرید  لاستیک کومهو  جزء یکی از برندهای معروف به مشتریان پیشنهاد داده می شود. فروشگاه چرخ و یدک از جمله مراکزی است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ واردات و فروش لاستیک خودرو آغاز نمود. بدین ترتیب توانستند متناسب با نیاز مشتریان در بازار، برندهای معروف و شناخته شده ای را تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید مناسب ترین لاستیک کومهو

جهت انتخاب و خرید لاستیک خودرو، بایستی سطح کیفیت و عملکرد آن مورد بررسی قرار گرفته می شود. هم اکنون با مراجعه به مراکز فروش تایر خودرو می توانید بهترین برندهای آن را با قیمت مناسب خریداری نمائید. لاستیک کومهو با مشخصات فنی متفاوت تولید و به بازار جهانی عرضه نموده اند. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، به سهولت قادر به انتخاب لاستیک رادیال استاندارد خواهید بود. از ویژگی های منحصر به فرد لاستیک کومهو می توان به دوام بالای آن اشاره نمود. این برند مجهز به یک سیستم ارزیابی است که به واسطۀ اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه، تأیید می گردد. چنین مجموعه هایی از درجه بندی کیفی بالا برخوردار هستند.

قیمت  فروش لاستیک کومهو بر مبنای مشخصات فنی، سال تولید و جنس آن تعیین می گردد. ضمن آنکه نرخ ارز نیز بر روی قیمت لاستیک های خارجی تأثیرگذار می باشد. جهت بررسی بیشتر و دسترسی داشتن به مشخصات فنی برخی از مدل های پرفروش لاستیک کومهو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

    فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()