لاستیک های خودرو را بایستی هر چند وقت یکبار تعویض نمائید چون دارای قابلیت فرسایش هستند. برندهای متعددی از تایر خودرو را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید و لاستیک پیرلی از جمله برندهای ایتالیایی است که می توانید متناسب با مدل های مختلف وسایل نقلیه، این برند را خریداری نمود. فاکتور مهم و قابل توجه در زمینۀ خرید لاستیک پیرلی و هر برند دیگر، تطبیق مشخصات فنی آن با تایرهای فابریک خودرو می باشد. البته در برخی از مواقع بایستی  لاستیک پیرلی و لاستیک هانکوک را با مشخصات فنی متفاوت خریداری نمائید چون یک سری موارد بر روی انتخاب مدل لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشند.

نکات طلایی استقبال از خرید لاستیک پیرلی

فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ تایرهای خارجی، توانسته اند موفق به فروش مدل های متنوعی از لاستیک پیرلی ایتالیا گردند. در انتخاب لاستیک خودرو بایستی دقت نمود چون تنوع مدل های تایر و همچنین خودرو بسیار است. نوع لاستیک بر کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد و به همین دلیل متناسب با موقعیت های مختلف، ممکن است نیاز به تعویض لاستیک های خودرو داشته باشید. لیکن همان ابتدا، رانندگان تلاش می کنند با خرید لاستیک هانکوک و لاستیک پیرلی تمام فصل، بتوانند در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده نموده و صرفه جویی مالی داشته باشند.

البته افرادی که ساکن مناطق سردسیر کوهستانی هستند،  خرید لاستیک هانکوک یا لاستیک پیرلی ضرورت دارد چون سازگاری بیشتری با شرایط آب و هوایی چنین منطقه هایی خواهد داشت. مدل خودرو، ابعاد، وزن و مشخصات فنی موتور چهار فاکتور مهم و تأثیرگذار در انتخاب مدل تایر پیرلی محسوب می شوند. بنابراین اگر به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی و خرید تایرهای جدید هستید. بررسی موارد مذکور می تواند بهترین راهنما برای انتخاب لاستیک پیرلی به شمار رود. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و مشاهدۀ مشخصات فنی مدل های مختلف لاستیک پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()