در حال حاضر خرید نقد خودروی صفر برای اقشار کم درآمد جامعه غیر ممکن شده است چون قیمت خودرو سیر صعودی دارد و تهیۀ کل مبلغ خودرو به صورت یکجا برای عموم افراد کار راحتی نمی باشد. در نتیجه ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو ، راه حل جایگزینی است که به افراد این امکان را می دهد که بتوانند به سهولت برای خرید خودروی مورد پسند خود بودجۀ لازم را تأمین نمایند.

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

به طور کلی در مسیر استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو و هر شرکت خودروسازی دیگری بایستی زبر و زرنگ بود تا به نوعی، سر شما کلاه نرود. در واقع افراد زیادی به عنوان کلاه بردار در این حوزه فعالیت دارند و ممکن است برای شما دام گسترانده باشند. مجموعه دنیای خودرو با سال ها فعالیت در عرصۀ فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر شرکت های خودروسازی، همواره با اطمینان خاطر و کاملاً تضمین شده و قانونی، کلیۀ خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو را به مشتریان ارائه می دهند. همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به شما مشتریان گرامی می باشند.

خرید نقد برای افراد کم درآمد کار دشوار و غیر ممکن است ولی خرید اقساطی ایران خودرو ، به چنین افرادی کمک می کند که بتوانند به صورت تدریجی مبلغ اتومبیل را تسویه نمایند و بدین ترتیب تحت فشار مالی سنگین قرار نمی گیرند. در لیست فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت می توانید هر یک از محصولات این کمپانی معتبر خودروسازی را انتخاب نمائید. مدل های مختلف پژو منجمله پژو 206، پژو 207، پژو 2008، پژو پارس، پژو 405، دنا، رانا، سمند، تارا، سورن، پژو 508 و ... فراهم می باشد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی خرید اقساطی ایران خودرو و مدل خودروهایی که توسط مجموعه دنیای خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود را می توانید از طریق کادر فروش مجموعه پرس و جو نمائید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()