لوازم یدکی بسترن شامل قطعات متعددی است که در قسمت های مختلف ماشین قرار گرفته می شوند. در اینجا شما را با برخی از نکات مهم مرتبط به فروش قطعات بسترن آشنا می سازیم تا هنگام خرید، با مشکلاتی رو به رو نشوید. همانطور که می دانید خودروی بسترن محصول شرکت فاو چین می باشد که در ایران مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. با توجه به ساختار مکانیکی که اتومبیل دارد، عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی و ایجاد نقص فنی در قسمت های مختلف ماشین می گردد که بایستی توسط یک مکانیک مجرب مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود و در صورت لزوم نسبت به تعویض قطعات بسترن اقدامی صورت بپذیرد. فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از تأمین کنندگان لوازم یدکی بسترن در بازار تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

دقت در خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال

بدین ترتیب مالکین تیپ های مختلف خودروی بسترن می توانند در صورت لزوم، انواع لوازم یدکی بسترن را از طریق مراکز معتبر و مطمئن به صورت اورجینال تهیه نمایند. قطعات بدنه، لوازم یدکی موتور، قطعات داشبورد، لوازم یدکی گیربکس و ... برخی از دسته بندی های اصلی قطعات بسترن به شمار می روند که هنگام خرید بایستی مدل خودرو را مد نظر قرار دهید. بدون شک استفاده از خودروی آسیب دیده می تواند به دیگر قسمت های سالم خودرو فشار وارد نماید.

بنابراین به محض مشاهدۀ کوچکترین اختلال در نحوۀ عملکرد برخی از لوازم یدکی بسترن، توصیه بر بررسی قطعات مکانیکی خودرو داریم، تا هر چه زودتر عیوب آن را مرتفع سازید. بدون نگرانی و دغدغه از طریق مراکز فروش قطعات خودروهای چینی همچون بسترن، می توانید انواع قطعات بسترن b30، b50، b50f و ... را به صورت اورجینال تهیه نمائید. همواره به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید که به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع  لوازم یدکی بسترن می توانید با کادر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

 فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()