با توجه به وضعیت اقتصادی کشور که شاهد افزایش تحریم های کشورهای خارجی در ایران هستیم. خیلی از افراد دیگر قدرت مالی لازم برای خرید نقد اتومبیل ندارند و به همین دلیل به سمت خرید اقساطی خودرو گرایش پیدا کرده اند. در واقع رشد ناگهانی و چند برابری قیمت خودروهای داخلی و خارجی در ایران، شرایط را برای فروش اقساطی خودرو هموار ساخته و علاقه مندان به خرید اتومبیل تنها با بهره گیری از چنین شرایطی می توانند برنامه ریزی داشته باشند. مجموعه دنیای خودرو نیز جزء یکی از مراکز معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش خودرو، شرایط منعطف تری را برای  خرید اقساطی خودرو  فراهم نموده اند.

خرید اقساطی خودروهای داخلی و وارداتی

نکات ارزشمندی در خصوص نحوۀ خرید اقساطی خودرو وجود دارد که آگاهی داشتن از آنها، برای شما بی فایده نخواهد بود. تعداد اقساط، میزان مبلغ کل خودرو با احتساب سود بازپرداخت، زمان تحویل اتومبیل و نوع سند برخی از موارد مهم و اساسی به شمار می روند که پیش عقد قرارداد خرید اقساطی خودرو بایستی در نظر بگیرید. به طور کلی، جهت خرید اقساطی خودرو، بایستی برنامه ریزی داشته باشید و به نحوی متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، به سهولت می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

فروش اقساطی خودرو به طرق مختلف انجام می پذیرد که امکان خرید اقساطی خودرو با اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت را فراهم می آورد. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید خودرو با چنین شرایطی را دارند، پس از بررسی تمام جانب، سپس راحت تر می توانند متناسب با بودجۀ مالی، انتخاب خود را انجام دهند. از مزیت خرید اقساطی خودرو می توان به پرداخت تدریجی قیمت کل اتومبیل اشاره نمود ولی در عین حال، معایب بهره مندی از چنین خدماتی، پرداخت سود بازپرداخت است. در واقع بیشتر از قیمت خریداری شده، شما می بایست تسویۀ کامل خودرو را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی  فروش اقساطی خودرو می توانید با مجموعه دنیای خودرو تماس گرفته و مشورت نمائید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()