سوئیچ بنز به عنوان یکی از قطعات اصلی خودروهای مرسدس بنز محسوب می گردد که در ادامۀ پست تلاش داریم تا شما را با برخی از نکات ساخت سوئیچ بنز آشنا سازیم. همانطور که می دانید سوئیچ به منظور روشن نمودن خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شود. این در حالی است که از ریموت بنز، به منظور جلوگیری از سرقت و دزدیدن خودرو بهره گرفته می شود. بنابراین گم شدن و مفقودی  سوئیچ بنز و یا ریموت بنز می تواند برای راننده دغدغه به همراه داشته باشد، بخصوص در مسافرت و یا مسیر که با چنین مشکلاتی رو به رو می شوید، داشتن سوئیچ یدک بنز و ریموت یدک بنز به نفع راننده خواهد بود.

کددهی سوئیچ بنز و ساخت کپی ریموت

مرکز تخصصی تهران کار کی با تأمین تجهیزات تخصصی در حوزۀ کلیدسازی خودروهای لوکس، قادر به ساخت سوئیچ بنز در کلاس های مختلف می باشند. بدین ترتیب دارندگان خودرهای مرسدس بنز بدون دغدغه می توانند جهت ساخت   ریموت بنز با کارشناسان فنی و مجرب این مجموعۀ معتبر تماس حاصل فرمایند.

خدماتی که مراکز ساخت سوئیچ به مشتریان خود را ارائه می دهند، بسیار گسترده است. بنابراین در صورت نیاز به دریافت خدماتی منجمله کپی ریموت بنز، باز کردن درب بنز بدون آسیب رساندن به قفل درب خودرو، پاک کردن و حذف کدینگ سوئیچ و ریموت بنز مفقود شده، تعریف کد جدید برای ریموت نو و ... می توانید از خدمات حرفه ای برخی از مراکز منجمله مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردید. در ضمن ارسال یونیت ایموبلایزر خودرو از دیگر خدمات غیر حضوری این مرکز معتبر به شمار می رود. در نتیجه متناسب با مدل اتومبیل، می توانید از بروزترین خدماتی که ارائه داده می شوند، بهره مند گردید. در حال حاضر امکان ساخت ریموت و سوئیچ بنز در کلاس های C، E، S، CLS، SL، SLK، GLK و ... برای شما  فراهم می باشد.

   تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()