لاستیک کومهو از دیگر برندهای خارجی است که دارای کیفیت بالایی می باشد. لاستیک از اجزای اصلی و قطعات قابل تعویض خودرو به شمار می رود. لازم به ذکر است که برخی از عوامل باعث آسیب دیدگی سطح خارجی  لاستیک کومهو می شود. بدین ترتیب راننده بایستی در اولین فرصت نسبت به تعویض لاستیک های خودرو هر چه سریع تر اقدام نماید.

مهمترین نکات در خرید لاستیک کومهو اورجینال

قطعاً بی توجهی نسبت به این موضوع مهم، می تواند عواقب ناخوشایند در پی داشته باشد. جهت خرید لاستیک کومهو، بررسی مشخصات فنی تایر یکی از کارهای لازم و اساسی محسوب می گردد که خریداران بایستی نسبت بدان توجه داشته باشند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش لاستیک های خارجی به شمار می رود که به منظور توسعۀ فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند امکان خرید لاستیک کومهو را برای مشتریان فراهم آورند.

نکات متعددی در انتخاب لاستیک وجود دارد که خریداران پیش از خرید باید یک سری اطلاعات اولیه نسبت به آنها داشته باشند. به عنوان مثال سایز تایر، میزان سطح چسبندگی و سایش، نوع ساختار، متریال تشکیل دهندۀ تایر و سال تولید از جمله موارد مهم و اساسی به شمار می روند که هنگام خرید انواع لاستیک  کومهو در انتخاب تأثیرگذار می باشند. هم اکنون بر مبنای مدل خودرو، به سهولت قادر به انتخاب لاستیک کومهو چهار فصل خواهید بود.

عمدتاً اکثر رانندگانی که در مناطق با آب و هوای معتدل و معمولی سکونت دارند، خرید لاستیک تمام فصل را انتخاب می نمایند. چرا که سازگاری را با شرایط آب هوایی گرم و خشک و همچنین پاییزی را دارد. در واقع این نوع لاستیک کومهو از نظر قیمت نیز برای خریدار صرفۀ اقتصادی دارد. جهت بررسی مشخصات فنی و قیمت لاستیک کومهو در مدل های مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()