فروش اقساطی خودرو بهترین پیشنهاد حال حاضر به متقاضیان خرید اتومبیل می باشد. قطعاً با اطلاع داشتن از اوضاع نابسامان بازار نسبت به نوسانات و افزایش قیمت خودرو، بدون درنگ خیلی از مراکز عرضۀ خودرو، تلاش نموده اند با ارائه پیشنهادات فروش اقساطی خودرو، شرایط را برای خرید خودرو مساعدتر از گذشته نمایند. در همین راستا، مجموعه دنیای خودرو تلاش نموده پس از بررسی وضعیت اقتصادی جامعه، شرایط منعطف تری را برای ارائه خدمات  فروش اقساطی خودرو  به متقاضیان پیشنهاد دهند.

فروش اقساطی خودروهای وارداتی

اگر در پی استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو هستید، بایستی اطلاعات جامع در خصوص میزان درآمد و هزینه های خود داشته باشید و پس از بررسی شرایط پیشنهاد شده، می توانید نسبت به خرید اقساطی خودرو برنامه ریزی نمائید. به عبارتی خریدار با مبلغ اقساط توافق داشته و به صورت تدریجی می توانند با پرداخت آنها، در نهایت مالکیت اتومبیل را بدست آورند. سند خودرو پس از تسویۀ کامل مبلغ خودرو به مشتری تحویل داده می شود و عمدتاً از سوی خریدار بایستی تمام تعهدات قید شده در داخل قرارداد به طور دقیق صورت بپذیرد.

نکتۀ مهم دیگری که هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو بایستی در نظر گرفته شود، تسریع زمان تحویل خودرو به خریدار می باشد. به عبارتی در اوایل که خدمات فروش اقساطی خودرو به مشتریان ارائه داده می شد، زمان تحویل اتومبیل، هنگام تسویۀ کامل صورت می گرفت و این مسئله عدم رضایت مشتریان را در پی داشت. بدین ترتیب مراکز عرضۀ خودرو، تلاش نمودند جهت رفاه حال مشتریان در حوزۀ فروش اقساطی خودرو، در مدت زمان کوتاهی پس از عقد قرارداد، اتومبیل به خریدار تحویل داده شود. با این تفاسیر، مجموعه دنیای خودرو به منظور رفاه حال مشتریان، توانسته موفق به ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری اتومبیل گردند.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()