تعمیر موتور زانتیا نیاز به تخصص دارد و در صورت نیاز به دریافت چنین خدمات مکانیکی، بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید. موتور از اجزای اصلی خودرو به شمار می رود که نقش اساسی بر روی عملکرد آن دارد. از این رو مشاهدۀ حتی کوچکترین اختلال در عملکرد موتور زانتیا نیاز به بررسی بیشتر از سوی یک مکانیک دارد. از آنجایی که هر خودرو مجهز به سیستم موتور منحصر به فرد می باشد، بایستی خدمات تعمیر موتور زانتیا را به افرادی که اطلاعات جامعی در خصوص سیستم فنی این خودرو دارند، بسپارید. تعمیرگاه زانتیا رهام چند سال متوالی است که به عنوان نمایندگی رسمی خودروی زانتیا، امکانات لازم در خصوص   تعمیر موتور زانتیا  ، شارژ گوی زانتیا و دیگر خدمات مکانیکی مربوطه دارند.

هزینۀ تعمیر موتور خودروی زانتیا

زانتیا به عنوان یکی از خودروهای محبوب در بازار به شمار می رود که بیش از 10 سال از قدمت تولید این خودرو می گذرد و تجهیز به آپشن های پیشرفته تر نسبت به دیگر خودروهای هم ردۀ خود می باشد. این خودرو مجهز به پیشرانه 2 لیتری با 4 سیلندر می باشد که امکان شتاب گیری صفر تا صد 5/9 ثانیه ای را برای این خودرو مهیا می سازد. از این رو کاهش عملکرد موتور به راننده اجارۀ لازم را برای رانندگی با کیفیت نمی دهد. از این رو نسبت به تعمیر موتور زانتیا نمی بایست سهل انگاری نمود و با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده می توانید هر چه زودتر نسبت به تعمیر موتور زانتیا اقدام نمائید.

با توجه به تعدد قطعات و تجهیزاتی که در طراحی و ساخت موتور استفاده می شود، هزینۀ تعمیر موتور زانتیا بر اساس نوع عیوب و نقص فنی بوجود آمده مشخص می گردد. سهل انگاری در مرتفع نمودن ایرادات و نقص فنی خودروی سیتروئن زانتیا، می تواند میزان خسارت وارده به ماشین را دو چندان نماید. هم اکنون در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی تعمیر موتور زانتیا می توانید به  تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمائید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()