لاستیک نکسن را می توانید در سطح بازار با مشخصات فنی متفاوت خریداری نمائید. شرکت نکسن  توانسته محدودۀ تولید محصولات خود را توسعه داده و در سطح جهانی عرضه داشته باشد. بدین ترتیب در ایران شاهد واردات و فروش لاستیک نکسن در مدل های مختلف هستیم. شرکت نکسن بر مبنای آخرین فناوری مرکز توسعه و تحقیقات خود، توانسته اند موفق به تولید لاستیک با تکنولوژی و ساختار جدید گردند. به عبارتی تولید لاستیک نکسن رادیال توانسته عملکرد بهینه نسبت به نسخه های قدیمی خود داشته باشد. هم اکنون در داخل کشور، توسط فروشگاه چرخ و یدک شاهد عرضۀ انواع لاستیک نکسن و  لاستیک هانکوک متناسب با خودروهای سواری و غیره می باشیم.

مزیت خرید لاستیک نکسن   

نوع لاستیکی که برای اتومبیل خود خریداری می نمائید، بر روی عملکرد و کنترل پذیری فرمان خودرو تأثیر می گذارد. به همین دلیل هنگام انتخاب لاستیک نکسن بایستی کلیۀ مشخصات فنی درج شده بر روی تایر را بررسی نمائید و سپس بهترین انتخاب خود را داشته باشید.  شرایط محیطی و منطقه ای در کنار نوع جاده از عوامل کلیدی در انتخاب مدل لاستیک نکسن به شمار می روند. به عبارتی متناسب با مناطق سردسیر، گرمسیر و معتدل، شرکت نکسن توانسته موفق به ساخت انواع لاستیک نکسن زمستانی، تابستانی و تمام فصل گردند.

با  خرید لاستیک هانکوک و لاستیک نکسن مناسب، راننده می تواند با اطمینان بر روی سطوح جاده لغزنده، یخبندان، خیس، گرم و خاکی رانندگی نماید. چرا که نوع ساختار و شکل طراحی دیوارۀ خارجی لاستیک بر روی میزان چسبندگی آن تأثیر می گذارد. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست نگران انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود باشید چون از میان محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به سهولت می توانید متناسب با مدل اتومبیل خود، مناسب ترین لاستیک نکسن و  لاستیک هانکوک را خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()