لوازم یدکی بسترن شامل قطعات مختلفی است که هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص طراحی شده اند. خودروی بسترن از محصولات کشور چین به شمار می رود که در داخل کشور طرفداران زیادی دارد و توسط شرکت خودروسازی بهمن موتور مونتاژ می شوند. هنگام خرید قطعات بسترن ، بررسی مشخصات فنی قطعۀ آسیب دیده و مدل خودرو حائز اهمیت می باشد. با توجه به فروش خودروی بسترن در مدل های مختلف، در داخل کشور امکان خرید رایج ترین قطعات بسترن b30 برای دارندگان آن فراهم می باشد. فروشگاه نیوپارت به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش انواع لوازم یدکی بسترن فعالیت دارند و قادر به عرضۀ قطعات اورجینال در بازار می باشند.

خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال در تهران

اتومبیل بسترن به دلیل طراحی بدنۀ شیکی که از آن برخوردار است، افراد زیادی اقدام به خرید مدل های مختلف این خودرو نمایند. در صورت لزوم به تعویض قطعات آسیب دیده، می توانید از مراکز معتبر اقدام به خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال نمائید. بوش طبق بزرگ، شمع موتور بسترن، کروز کنترل، آینه فوتوکرومیک، چراغ جلو، راهنما آینه بسترن، دیسک چرخ جلو بسترن، فیلتر کابین بسترن، فیلتر هوا بسترن و ... برخی از انواع قطعات بسترن به شمار می روند که می توانید از طریق مرکز نیوپارت خریداری نمائید.

قیمت قطعات بسترن در بازار متغیر است چون اکثر  لوازم یدکی بسترن وارداتی هستند. بنابراین با نوسان و تغییر قیمت ارز در داخل کشور، انواع لوازم یدکی بسترن را بایستی با قیمت جدید خریداری نمائید. ضمن آنکه میزان رایج بودن لوازم یدکی کلاس بسترن بر روی خرید و قیمت آن تأثیر می گذارد. جهت بررسی بیشتر و سفارش اینترنتی و غیر حضوری قطعات بسترن می توانید با مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

  فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()