لاستیک دانلوپ از جمله برندهای معروفی است که برای اکثر اتومبیل سواران شناخته شده می باشد. تایر از قطعات مهم اتومبیل محسوب می گردد که دارای ساختاری است که قابلیت فرسودگی و پنچری دارد. بنابراین رانندگان هر چند وقت یکبار با بررسی وضعیت لاستیک های خودرو، نسبت به تعویض آنها تصمیم می گیرند. بدین ترتیب متناسب با مدل و مشخصات فنی اتومبیل خود، می توانیت نسبت به خرید لاستیک دانلوپ اقدام نمائید. فروشگاه تایر ایرانیان سال های متوالی است که توانسته اند با سرمایه گذاری در حوزۀ توزیع لاستیک خودرو، در لیست محصولات خود، مدل های متنوعی از لاستیک دانلوپ را در دسترس خرید مشتریان قرار دهند.

فاکتورهای مؤثر در خرید لاستیک دانلوپ

بر روی لاستیک های دانلوپ نیز یک سری مشخصات فنی درج گردیده است که رانندگان با بررسی آن، اقدام به خرید تایر ماشین می نمایند. سال تولید، نوع ساختار، شرایط کاربری تایر از نظر شرایط آب و هوایی، ابعاد تایر، ارتفاع رینگ لاستیک و شاخص های حداکثر سرعت و بار مجاز از جمله مواردی هستند که به عنوان مشخصات فنی لاستیک در نظر گرفته می شوند. در نتیجه پس از بررسی فاکتورهای مهم این چنینی، شما به سهولت می توانید نسبت به خرید مدل لاستیک دانلوپ تصمیم بگیرید.

اگر خواستار تعویض لاستیک های اتومبیل هستید، با در نظر گرفتن مدل خودرو بایستی انتخاب خود را انجام دهید. عمدتاً  خرید لاستیک میشلن و لاستیک دانلوپ رادیال بیشتر از سوی افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود چون از کیفیت بالایی برخوردار است. نوع تایری که برای اتومبیل انتخاب می نمائید بر روی کیفیت رانندگی و کنترل فرمان اتومبیل مؤثر است. در نتیجه بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه و مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو، به سهولت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، پس از بررسی مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، نسبت به خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ اقدام نمائید.

 

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()