لوازم یدکی بسترن شامل قطعات متعددی است که قسمت های مختلف خودرو را تشکیل می دهند. در صورت ایجاد کوچک ترین مشکل و نقص فنی بایستی بدان رسیدگی شود و در صورت لزوم نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات بسترن اقدام گردد. شرکت خودروسازی فاو در کشور چین فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود موفق به تولید انواع خودرو منجمله خودروهای سبک، متوسط، سنگین و همچنین اتوبوس و خودروهای سدان گردند.

خرید قطعات بسترن B30

با توجه به خرید خودروهای بسترن در داخل کشور، قطعاً فروش قطعات بسترن در لیست عرضۀ لوازم یدکی خودروهای چینی ملاحظه می شود. فروشگاه نیوپارت با سال ها کسب تجربه در ارائه خدمات واردات و فروش لوازم یدکی خودروهای چینی، توانسته اند در عرضۀ قطعات بسترن تمرکز داشته باشند.

شرکت خودروسازی چینی فاو توانسته فعالیت خود را گسترش داده و بدین ترتیب بتوانند محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند.

از آنجایی که برخی از مدل های خودروی بسترن در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، در نتیجه شاهد عرضۀ انواع  لوازم یدکی بسترن در بازار خودرو می باشیم که البته بر اساس مدل های رایج این اتومبیل صورت می پذیرد. فروش لوازم یدکی بسترن b30، سترن b50 و بسترن b50f بیش از سایر مدل های دیگر خودروی بسترن در سطح بازار مشاهده می شود. بدین ترتیب اگر چنین خودروهایی از بسترن را در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید قطعات بسترن هر چه سریع تر اقدام نموده و به مراکز معتبر و شناخته شده که در این عرصه فعالیت می کنند، مراجعه نمائید.

مجموعۀ نیوپارت از جمله واردکنندگان بزرگ در حوزۀ قطعات و لوازم یدکی خودروهای بسترن در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته اند در طول فعالیت حرفه ای خود، قطعات بسترن اورجینال را همراه با گارانتی و قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهند.

  فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()