شرکت تویو چندین سال است که توانسته در صنعت لاستیک سازی وارد شود و با توسعه و تحقیقات فراوان، موفق به ساخت مدل های متنوعی از لاستیک خودرو گردند. لاستیک تویو در کشور ژاپن تولید و روانۀ بازار جهانی می گردد و همچنان در ایران بسیاری از افراد طرفدار این برند معتبر هستند. قطعاً استقبال از فروش لاستیک تویو به خاطر کیفیت فوق العاده آنهاست که از سوی رانندگان تأیید شده است. فروشگاه همپا در زمینۀ واردات و پخش لاستیک های خودرو فعالیت دارند که توانسته اند در لیست محصولات خود، لاستیک تویو را با مدل های متفاوت تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید لاستیک تویو همراه با گارانتی

جهت تأمین لاستیک ماشین، بایستی مشخصات فنی اتومبیل را در کنار شرایط آب و هوایی به عنوان معیار انتخاب مدل لاستیک تویو در نظر بگیرید. به عبارتی نوع لاستیک تویو به شما کمک می کند که بهتر بتوانید فرمان اتومبیل را کنترل نمائید. هم اکنون با در نظر گرفتن مدل اتومبیل سبک، نیمه سنگین و سنگین می توانید مناسب ترین مدل لاستیک تویو رادیال را انتخاب نمائید.

عوامل متعددی در انتخاب لاستیک خودرو مطرح می شود که کسب اطلاعات و دانش کافی نسبت به آنها، می تواند راهنمای خوبی برای شما محسوب گردد. یکی از مدل های پرفروش لاستیک تویو می توان به مدل تمام فصل Extensa HP II اشاره نمود که عملکرد منحصر به فردی را برای اتومبیل فراهم می آورد. این نوع لاستیک متشکل از بلوک های به هم چسبیده که دارای آج های پراکنده است که امکان حرکت روان تایر را برای خودرو مهیا می سازد.

قیمت لاستیک تویو در بین فروشندگان ثابت نیست چون وارداتی بودن این برند و همچنین عرضۀ لاستیک های فیک مشابه اصل باعث گردیده شاهد نوسان قیمت لاستیک های خارجی در ایران باشیم. جهت خرید لاستیک گودیر و لاستیک تویو می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و در نهایت سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()