قیمت لاستیک کومهو بر مبنای عوامل متعددی همچون نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن، مدل و سال تولید آن تعیین می گردد. قطعاً از این موضوع آگاه هستید که نوع لاستیک بر روی عملکرد خودرو تأثیرگذار می باشد. ضمن آنکه تداوم طول عمر لاستیک کومهو بر پایۀ فاکتورهای مهم و اساسی همچون مدت زمان استفاده از تایر و همچنین جنس آن مشخص می گردد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، در نهایت می توانید با در نظر گرفتن مدل اتومبیل، اقدام به خرید لاستیک کومهو نمائید. جهت اطلاع از آخرین وضعیت قیمت لاستیک کومهو در بازار می توانید با واحد فروش همپا تماس حاصل فرمائید. ضمن آنکه امکان مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعۀ معتبر برای شما فراهم می باشد.

قیمت امروز لاستیک کومهو

از آنجایی که برندهای خارجی، وارداتی هستند. به همین دلیل نوسانات نرخ ارز باعث تغییر قیمت لاستیک کومهو و دیگر برندهای وارداتی در سطح بازار می گردد. بنابراین با در نظر گرفتن تمام موارد مذکور، در نهایت می توانید برای خرید لاستیک کومهو با قیمت مناسب اقدام نمائید. متأسفانه در سطح بازار شاهد عرضۀ لاستیک غیر اصل و تاریخ گذشته می باشیم. بنابراین در زمان خرید لاستیک های خارجی بایستی از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید.

متأسفانه افراد کلاهبردار لاستیک های فیک را هم قیمت لاستیک کومهو اصل به فروش می رسانند. در نتیجه توصیه ما، بر این است که به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید چون همواره با هدف جلب رضایت مشتریان، محصولات اورجینال به فروش می رسانند. در نتیجه عوامل تأثیرگذار بر قیمت لاستیک کومهو در بازار ، موارد مذکور است که بایستی از سوی خریدار مورد توجه قرار گرفته شوند. جهت مشاهدۀ لیست قیمت فروش تایر ماشین کومهو می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()