لاستیک به عنوان یکی از مهمترین قطعات اتومبیل به شمار می رود که هر چند وقت یکبار بایستی از سوی راننده تعویض گردد. خودرو به عنوان وسیلۀ نقلیه ای است که برای انسان کاربرد اساسی دارد. به نحوی اسباب مرتفع نمودن نیاز روزمرۀ افراد محسوب می گردد. لاستیک ها نیز همچون هر وسیلۀ نقلیۀ دیگری دارای یک سری مشخصات فنی است که بر روی آنها درج می گردد.

خرید لاستیک و مشخصات فنی آن

در نتیجه افرادی که در صدد برای خرید لاستیک هستند، پس از بررسی مشخصات فنی درج شده بر روی تایر می توانند در نهایت مناسب ترین تایر خودرو را خریداری نمایند. فروشگاه همپا به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تایر، توانسته اند با واردات محصولات اورجینال، امکان خرید لاستیک خارجی را همراه با گارانتی معتبر برای عموم مشتریان فراهم نمایند.

اگر در تلاش برای تأمین لاستیک برای اتومبیل شخصی خود هستید، بررسی مشخصات فنی تایر برای راننده حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی سطح چسبندگی لاستیک با جاده خواهد داشت. ضمن آنکه اعداد و ارقامی که بر روی لاستیک خودرو تعیین می گردد، بر مبنای جداول استاندارد صورت می پذیرد. ضریب سایش، چسبندگی و تحمل در برابر افزایش دما، حداکثر رتبه بار و ... برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید لاستیک رادیال بایستی با دقت بررسی نمائید.

اگر در تلاش هستید که بتوانید لاستیک های خودرو را تعویض نمائید، بدون شک مدل تایر فابریک اتومبیل بر روی انتخاب شما مؤثر خواهد بود. فاکتورهای متعددی در انتخاب لاستیک خودرو در نظر گرفته می شوند چون شرایط محیطی و مشخصات فنی خودرو متغیر است. به عبارتی متناسب با مدل های مختلف اتومبیل بایستی از لاستیک های متفاوت استفاده نمود تا کارایی مفید داشته باشد. جهت دریافت راهنمایی بیشتر از لاستیک فروش می توانید با کارشناسان فروش هم پا، به صورت آنلاین مشورت نموده و پس از مقایسه، بهترین لاستیک را سفارش دهید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()